Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Czy 7 grudnia będzie „sobotą dla Polski”. kongres 590 prowadzi kampanię, w ramach której przekonuje do kupowania polskich produktów. organizatorzy w ramach „wybieram 590” zachęcają, by uczynić 7 grudnia „sobotą dla polski”. przekaz kampanii opiera się na wyliczeniach firmy konsultingowej grant thornton, według której z każdej złotówki wydanej na polski produkt w kraju zostaje 79 groszy. jak czytamy na stronie, kupowanie efektów pracy loklanych producentów wspiera rozwój kraju. „oczywiście nie uważamy, że polscy konsumenci powinni zupełnie wstrzymać się z zakupami produktów zagranicznych, zwłaszcza jeśli w skuteczny sposób konkurują one ceną czy jakością z polskimi odpowiednikami. (…) jednak jak pokazujemy, już drobne zmiany w zachowaniach konsumentów w kierunku »produktów 590« (…) mogą spowodować istotny wzrost możliwości inwestycyjnych polskich firm oraz zwiększać zamożność polskich gospodarstw domowych” – tłumaczy w raporcie tomasz wróblewski, partner zarządzający grant thornton. według wyliczeń, kupienie nawet o 1 proc. więcej polskich produktów dałoby budżetowi kraju 6,6 mld zł więcej w skali roku. pełny raport dostępny jest na stronie. w kampanię zaangażowani są ambasadorzy: joanna jabłczyńska, anna popek, maciej kurzajewski i jacek lenartowicz. wszyscy czworo wystąpili w spocie, na którym zachęcają do wybierania produktów z kodem kreskowym zaczynającym się od cyfr 590. akcję, oprócz spotu z ambasadorami, promują polskie firmy, takie jak m.in. orlen czy poczta polska i grupa cedrob. kampania będzie prowadzona także w mediach społecznościowych pod hashtagami #wybieram590 i #sobotadlapolski. „wybieram 590” zaprezentowano jeszcze podczas kongresu 590 w październiku 2019 roku. obecne działania są kontynuacją inicjatywy. (mp).
Kongres 590 prowadzi kampanię, w ramach której przekonuje do kupowania polskich produktów. Organizatorzy w ramach „Wybieram 590” zachęcają, by uczynić 7 grudnia „sobotą dla Polski”.
Przekaz kampanii opiera się na wyliczeniach firmy konsultingowej Grant Thornton, według której z każdej złotówki wydanej na polski produkt w kraju zostaje 79 groszy. Jak czytamy na stronie, kupowanie efektów pracy loklanych producentów wspiera rozwój kraju.
„Oczywiście nie uważamy, że polscy konsumenci powinni zupełnie wstrzymać się z zakupami produktów zagranicznych, zwłaszcza jeśli w skuteczny sposób konkurują one ceną czy jakością z polskimi odpowiednikami. (…) Jednak jak pokazujemy, już drobne zmiany w zachowaniach konsumentów w kierunku »produktów 590« (…) mogą spowodować istotny wzrost możliwości inwestycyjnych polskich firm oraz zwiększać zamożność polskich gospodarstw domowych” – tłumaczy w raporcie Tomasz Wróblewski, partner zarządzający Grant Thornton.
Według wyliczeń, kupienie nawet o 1 proc. więcej polskich produktów dałoby budżetowi kraju 6,6 mld zł więcej w skali roku. Pełny raport dostępny jest na stronie.
W kampanię zaangażowani są ambasadorzy: Joanna Jabłczyńska, Anna Popek, Maciej Kurzajewski i Jacek Lenartowicz. Wszyscy czworo wystąpili w spocie, na którym zachęcają do wybierania produktów z kodem kreskowym zaczynającym się od cyfr 590.
Akcję, oprócz spotu z ambasadorami, promują polskie firmy, takie jak m.in. Orlen czy Poczta Polska i Grupa Cedrob. Kampania będzie prowadzona także w mediach społecznościowych pod hashtagami #wybieram590 i #sobotadlaPolski.
„Wybieram 590” zaprezentowano jeszcze podczas Kongresu 590 w październiku 2019 roku. Obecne działania są kontynuacją inicjatywy. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Czy 7 grudnia będzie „sobotą dla Polski”. kongres 590 prowadzi kampanię, w ramach której przekonuje do kupowania polskich produktów. organizatorzy w ramach „wybieram 590” zachęcają, by uczynić 7 grudnia „sobotą dla polski”. przekaz kampanii opiera się na wyliczeniach firmy konsultingowej grant thornton, według której z każdej złotówki wydanej na polski produkt w kraju zostaje 79 groszy. jak czytamy na stronie, kupowanie efektów pracy loklanych producentów wspiera rozwój kraju. „oczywiście nie uważamy, że polscy konsumenci powinni zupełnie wstrzymać się z zakupami produktów zagranicznych, zwłaszcza jeśli w skuteczny sposób konkurują one ceną czy jakością z polskimi odpowiednikami. (…) jednak jak pokazujemy, już drobne zmiany w zachowaniach konsumentów w kierunku »produktów 590« (…) mogą spowodować istotny wzrost możliwości inwestycyjnych polskich firm oraz zwiększać zamożność polskich gospodarstw domowych” – tłumaczy w raporcie tomasz wróblewski, partner zarządzający grant thornton. według wyliczeń, kupienie nawet o 1 proc. więcej polskich produktów dałoby budżetowi kraju 6,6 mld zł więcej w skali roku. pełny raport dostępny jest na stronie. w kampanię zaangażowani są ambasadorzy: joanna jabłczyńska, anna popek, maciej kurzajewski i jacek lenartowicz. wszyscy czworo wystąpili w spocie, na którym zachęcają do wybierania produktów z kodem kreskowym zaczynającym się od cyfr 590. akcję, oprócz spotu z ambasadorami, promują polskie firmy, takie jak m.in. orlen czy poczta polska i grupa cedrob. kampania będzie prowadzona także w mediach społecznościowych pod hashtagami #wybieram590 i #sobotadlapolski. „wybieram 590” zaprezentowano jeszcze podczas kongresu 590 w październiku 2019 roku. obecne działania są kontynuacją inicjatywy. (mp).