Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Rafał Maślak dla TETRIS. w lutym 2020 roku rafał maślak – były mister polski, fotomodel i prezenter – został ambasadorem polskiego producenta mebli tetris. w ramach współpracy będzie promować nowa kolekcję mebli „pluma”. „w ostatnim czasie moje życie bardzo się zmieniło, zostałem tatą. bycie głową rodziny to wielka odpowiedzialność. podjąłem decyzję o zakupie domu i cały czas poszukuję najlepszych rozwiązań do jego urządzenia. jako osoba wykorzystująca swój wizerunek zawsze przykładam najwyższą staranność i uwagę do jakości. najnowsza kolekcja firmy tetris mnie zaciekawiła. szereg rozwiązań, jak modułowość, możliwość personalizowania mebla to ukłon w stronę wielkomiejskich przestrzeni: domów, apartamentów, loftów i ja właśnie takich mebli szukam” – mówi rafał maślak. w ramach współpracy ambasador będzie promował najnowszą kolekcję mebli oraz treści dla klientów w swoich mediach społecznościowych. działania opierają się na content marketingu – m.in. opowiadaniu o użyteczności i jakości produktów oraz zastosowanych rozwiązaniach – i użyczeniu wizerunku w przyszłych projektach marki w 2020 roku. promocja ma być prowadzona zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i regionalnych (prasa, internet, radio). kampania potrwa do końca 2020 roku. (ak).
W lutym 2020 roku Rafał Maślak – były Mister Polski, fotomodel i prezenter – został ambasadorem polskiego producenta mebli TETRIS. W ramach współpracy będzie promować nowa kolekcję mebli „Pluma”.
„W ostatnim czasie moje życie bardzo się zmieniło, zostałem tatą. Bycie głową rodziny to wielka odpowiedzialność. Podjąłem decyzję o zakupie domu i cały czas poszukuję najlepszych rozwiązań do jego urządzenia. Jako osoba wykorzystująca swój wizerunek zawsze przykładam najwyższą staranność i uwagę do jakości. Najnowsza kolekcja firmy TETRIS mnie zaciekawiła. Szereg rozwiązań, jak modułowość, możliwość personalizowania mebla to ukłon w stronę wielkomiejskich przestrzeni: domów, apartamentów, loftów i ja właśnie takich mebli szukam” – mówi Rafał Maślak.
W ramach współpracy ambasador będzie promował najnowszą kolekcję mebli oraz treści dla klientów w swoich mediach społecznościowych. Działania opierają się na content marketingu – m.in. opowiadaniu o użyteczności i jakości produktów oraz zastosowanych rozwiązaniach – i użyczeniu wizerunku w przyszłych projektach marki w 2020 roku. Promocja ma być prowadzona zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i regionalnych (prasa, internet, radio). Kampania potrwa do końca 2020 roku. (ak)