Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Małgorzata Kożuchowska dla Lasockiego. aktorka małgorzata kożuchowska została ambasadorką marki obuwia i torebek lasocki, należącej do ccc. kampania reklamowa z jej udziałem rozpoczęła się 6 marca 2020 roku i jest prowadzona pod hasłem „moje odkrycie”. kożuchowska w ramach kampanii promuje najnowszą wiosenno-letnią kolekcję marki. działania mają na celu prezentowanie głównych atrybutów brandu – jakości, komfortu, różnorodności i stylu oraz zgodności z aktualnymi trendami mody – opisuje marka w komunikacie prasowym. kampania będzie realizowana w marcu i kwietniu. obejmie telewizję, prasę kobiecą, internet (display i wideo). działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych oraz salonach ccc (plakaty i komunikacja na ekranach led). za spoty i sesję zdjęciową odpowiadało studio lemon films. autorem sesji jest mateusz stankiewicz, a reżyserką spotów martyna iwańska. za media społecznościowe w kampanii odpowiada agencja h2o creative, a za zakup mediów dom mediowy mullenlowe. (mb).
Aktorka Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką marki obuwia i torebek Lasocki, należącej do CCC. Kampania reklamowa z jej udziałem rozpoczęła się 6 marca 2020 roku i jest prowadzona pod hasłem „Moje odkrycie”.
Kożuchowska w ramach kampanii promuje najnowszą wiosenno-letnią kolekcję marki. Działania mają na celu prezentowanie głównych atrybutów brandu – jakości, komfortu, różnorodności i stylu oraz zgodności z aktualnymi trendami mody – opisuje marka w komunikacie prasowym.
Kampania będzie realizowana w marcu i kwietniu. Obejmie telewizję, prasę kobiecą, internet (display i wideo). Działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych oraz salonach CCC (plakaty i komunikacja na ekranach LED).
Za spoty i sesję zdjęciową odpowiadało studio Lemon Films. Autorem sesji jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserką spotów Martyna Iwańska. Za media społecznościowe w kampanii odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Małgorzata Kożuchowska dla Lasockiego. aktorka małgorzata kożuchowska została ambasadorką marki obuwia i torebek lasocki, należącej do ccc. kampania reklamowa z jej udziałem rozpoczęła się 6 marca 2020 roku i jest prowadzona pod hasłem „moje odkrycie”. kożuchowska w ramach kampanii promuje najnowszą wiosenno-letnią kolekcję marki. działania mają na celu prezentowanie głównych atrybutów brandu – jakości, komfortu, różnorodności i stylu oraz zgodności z aktualnymi trendami mody – opisuje marka w komunikacie prasowym. kampania będzie realizowana w marcu i kwietniu. obejmie telewizję, prasę kobiecą, internet (display i wideo). działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych oraz salonach ccc (plakaty i komunikacja na ekranach led). za spoty i sesję zdjęciową odpowiadało studio lemon films. autorem sesji jest mateusz stankiewicz, a reżyserką spotów martyna iwańska. za media społecznościowe w kampanii odpowiada agencja h2o creative, a za zakup mediów dom mediowy mullenlowe. (mb).