Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Wzrosła liczba aktywnych użytkowników Snapchata. Platforma prezentuje wyniki za II kwartał 2020. snapchat opublikował raport z wynikami za drugi kwartał 2020 roku. firma odnotowała m.in. przychody powyżej oczekiwań i wzrost dziennej liczby aktywnych użytkowników. przychód serwisu społecznościowego w okresie od kwietnia do czerwca wyniósł 454,2 mln dol. jest to 17-procentowy wzrost względem tego samego okresu w roku 2019. wyniki okazały się wyższe niż przewidywano (441,6 mln dol.). w europie przychody wyniosły 79 mln dol. źródło: investor.snap.com. w okresie drugim kwartale 2020 roku liczba użytkowników aktywnych każdego dnia wyniosła 238 mln (w europie było to 71 mln), co oznacza wzrost o 17 proc. względem roku poprzedniego. również w tym przypadku wyniki okazały się wyższe niż przewidywano (239,1 mln). liczba ta zwiększyła się także względem pierwszego kwartału – wtedy było to 229 mln. źródło: investor.snap.com. średni przychód na jednego użytkownika wyniósł 1,91 mln dol. – nie zmienił się względem tego samego okresu w roku poprzednim. w europie wartość ta wyniosła 1,10 mln dol. – wzrost o 16 proc. w porównaniu do drugiego kwartału w 2019 roku. źródło: investor.snap.com. strata netto wyniosła z kolei 326 mln dol., czyli dużo więcej niż w tym samym okresie w roku poprzednim – wówczas było 255 mln dol. czytaj więcej: w czasie pandemii wzrosło zainteresowanie snapchatem. serwis podsumował i kwartał 2020. użytkownicy otwierali aplikację średnio 30 razy dziennie i zwiększyli czas oglądania treści w zakładce discover o 45 proc. względem tego samego okresu w roku poprzednim. w interakcję z tą zakładką częściej wchodzili także użytkownicy powyżej 35 roku życia – o 45 proc. względem roku 2019. średnio w drugim kwartale 2020 roku ponad 180 milionów użytkowników snapchata codziennie korzystało z rozszerzonej rzeczywistości. snapchat nie chce podzielić się swoimi oczekiwaniami co do przychodów w trzecim kwartale. decyzję tłumaczy niepewnością związaną z pandemią i szybko zmieniającymi się warunkami makroekonomicznymi. pełne wyniki snapchata za drugi kwartał 2020 roku można znaleźć na stronie. (ak).
Snapchat opublikował raport z wynikami za drugi kwartał 2020 roku. Firma odnotowała m.in. przychody powyżej oczekiwań i wzrost dziennej liczby aktywnych użytkowników.
Przychód serwisu społecznościowego w okresie od kwietnia do czerwca wyniósł 454,2 mln dol. Jest to 17-procentowy wzrost względem tego samego okresu w roku 2019. Wyniki okazały się wyższe niż przewidywano (441,6 mln dol.). W Europie przychody wyniosły 79 mln dol.

Źródło: investor.snap.com
W okresie drugim kwartale 2020 roku liczba użytkowników aktywnych każdego dnia wyniosła 238 mln (w Europie było to 71 mln), co oznacza wzrost o 17 proc. względem roku poprzedniego. Również w tym przypadku wyniki okazały się wyższe niż przewidywano (239,1 mln). Liczba ta zwiększyła się także względem pierwszego kwartału – wtedy było to 229 mln.

Źródło: investor.snap.com
Średni przychód na jednego użytkownika wyniósł 1,91 mln dol. – nie zmienił się względem tego samego okresu w roku poprzednim. W Europie wartość ta wyniosła 1,10 mln dol. – wzrost o 16 proc. w porównaniu do drugiego kwartału w 2019 roku.

Źródło: investor.snap.com
Strata netto wyniosła z kolei 326 mln dol., czyli dużo więcej niż w tym samym okresie w roku poprzednim – wówczas było 255 mln dol.
Czytaj więcej: W czasie pandemii wzrosło zainteresowanie Snapchatem. Serwis podsumował I kwartał 2020
Użytkownicy otwierali aplikację średnio 30 razy dziennie i zwiększyli czas oglądania treści w zakładce Discover o 45 proc. względem tego samego okresu w roku poprzednim. W interakcję z tą zakładką częściej wchodzili także użytkownicy powyżej 35 roku życia – o 45 proc. względem roku 2019.
Średnio w drugim kwartale 2020 roku ponad 180 milionów użytkowników Snapchata codziennie korzystało z rozszerzonej rzeczywistości.
Snapchat nie chce podzielić się swoimi oczekiwaniami co do przychodów w trzecim kwartale. Decyzję tłumaczy niepewnością związaną z pandemią i szybko zmieniającymi się warunkami makroekonomicznymi. Pełne wyniki Snapchata za drugi kwartał 2020 roku można znaleźć na stronie. (ak)