Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
LinkedIn wspiera powrót do nowej rzeczywistości w kampanii „Working It Out, Together”. linkedin w wielkiej brytanii rozpoczął kampanię „work it out, together”. celem akcji jest wsparcie użytkowników w powrocie do nowej rzeczywistości po lockdownie wywołanym pandemią. jak czytamy na blogu serwisu społecznościowego, 2020 był najprawdopodobniej jednym z najtrudniejszych i najbardziej niezwykłych lat, jakich użytkownicy doświadczyli w swoich karierach zawodowych. firmy na całym świecie, praktycznie z dnia na dzień, przeszły do pracy w trybie zdalnym, a ludzie zaczęli polegać na technologii, aby kontaktować się z innymi. czytaj także: jak pr-owcy pracują zdalnie? zmiany te wpłynęły na sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje na platformie – internauci dzielą się swoimi historiami, znajdują nowe miejsca pracy, podnoszą umiejętności podczas kursów edukacyjnych i wspierają się nawzajem. jak wynika ze statystyk linkedina, w 2020 roku na całym świecie nastąpił wzrost udostępniania treści o 50 proc. (względem roku poprzedniego), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (w okresie od marca do czerwca 2020 roku). zobacz również: dlaczego wszyscy robią teraz live’y? jak czytamy, nowe badanie linkedina wykazało, że 12 proc. użytkowników z wielkiej brytanii, którzy pracowali w domu od początku lockdownu, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13 proc. z nich zdalnie podjęło nową pracę. kolejne 9 proc. ankietowanych stwierdziło, że w mediach społecznościowych zwróciło się z prośbą o poradę do swojej społeczności zawodowej. obserwowanie, jak społeczność zbiera siły w tym kryzysie, stało się dla serwisu inspiracją do stworzenia kampanii „working it out, together”. w ramach akcji udostępniono wideo, w którym przedstawiono trzy historie osób adaptujących się do nowej rzeczywistości – odbywają wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, rozpoczynają nową pracę zdalnie i wygłaszają ważną prezentację z domu. 60-sekundowy film został wyreżyserowany przez michaela j. fernsa. spot kręcony był w rodzinnych domach ekipy filmowej. narratorem w wideo jest susan wokomy, brytyjska aktorka i pisarka. „praktycznie rzecz biorąc, było z pewnością kilka kreatywnych wyzwań związanych z filmowaniem przy zachowaniu zasad dystansu społecznego, jednak wydaje nam się, że efektem końcowym jest uczciwe spojrzenie na obecną rzeczywistość pracy z domu i poruszania się po rynku pracy” – przekazuje linkedin. serwis społecznościowy zachęca użytkowników do wzięcia udziału w dyskusji na temat nowej normalności, korzystając z hashtagu #inittogether. (ak). zdjęcie główne: youtube.com – linkedin.
LinkedIn w Wielkiej Brytanii rozpoczął kampanię „Work It Out, Together”. Celem akcji jest wsparcie użytkowników w powrocie do nowej rzeczywistości po lockdownie wywołanym pandemią.
Jak czytamy na blogu serwisu społecznościowego, 2020 był najprawdopodobniej jednym z najtrudniejszych i najbardziej niezwykłych lat, jakich użytkownicy doświadczyli w swoich karierach zawodowych. Firmy na całym świecie, praktycznie z dnia na dzień, przeszły do pracy w trybie zdalnym, a ludzie zaczęli polegać na technologii, aby kontaktować się z innymi.
Zmiany te wpłynęły na sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje na platformie – internauci dzielą się swoimi historiami, znajdują nowe miejsca pracy, podnoszą umiejętności podczas kursów edukacyjnych i wspierają się nawzajem. Jak wynika ze statystyk LinkedIna, w 2020 roku na całym świecie nastąpił wzrost udostępniania treści o 50 proc. (względem roku poprzedniego), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (w okresie od marca do czerwca 2020 roku).
Jak czytamy, nowe badanie LinkedIna wykazało, że 12 proc. użytkowników z Wielkiej Brytanii, którzy pracowali w domu od początku lockdownu, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13 proc. z nich zdalnie podjęło nową pracę. Kolejne 9 proc. ankietowanych stwierdziło, że w mediach społecznościowych zwróciło się z prośbą o poradę do swojej społeczności zawodowej.
Obserwowanie, jak społeczność zbiera siły w tym kryzysie, stało się dla serwisu inspiracją do stworzenia kampanii „Working It Out, Together”. W ramach akcji udostępniono wideo, w którym przedstawiono trzy historie osób adaptujących się do nowej rzeczywistości – odbywają wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, rozpoczynają nową pracę zdalnie i wygłaszają ważną prezentację z domu.
60-sekundowy film został wyreżyserowany przez Michaela J. Fernsa. Spot kręcony był w rodzinnych domach ekipy filmowej. Narratorem w wideo jest Susan Wokomy, brytyjska aktorka i pisarka.
„Praktycznie rzecz biorąc, było z pewnością kilka kreatywnych wyzwań związanych z filmowaniem przy zachowaniu zasad dystansu społecznego, jednak wydaje nam się, że efektem końcowym jest uczciwe spojrzenie na obecną rzeczywistość pracy z domu i poruszania się po rynku pracy” – przekazuje LinkedIn.
Serwis społecznościowy zachęca użytkowników do wzięcia udziału w dyskusji na temat nowej normalności, korzystając z hashtagu #InItTogether. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
LinkedIn wspiera powrót do nowej rzeczywistości w kampanii „Working It Out, Together”. linkedin w wielkiej brytanii rozpoczął kampanię „work it out, together”. celem akcji jest wsparcie użytkowników w powrocie do nowej rzeczywistości po lockdownie wywołanym pandemią. jak czytamy na blogu serwisu społecznościowego, 2020 był najprawdopodobniej jednym z najtrudniejszych i najbardziej niezwykłych lat, jakich użytkownicy doświadczyli w swoich karierach zawodowych. firmy na całym świecie, praktycznie z dnia na dzień, przeszły do pracy w trybie zdalnym, a ludzie zaczęli polegać na technologii, aby kontaktować się z innymi. czytaj także: jak pr-owcy pracują zdalnie? zmiany te wpłynęły na sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje na platformie – internauci dzielą się swoimi historiami, znajdują nowe miejsca pracy, podnoszą umiejętności podczas kursów edukacyjnych i wspierają się nawzajem. jak wynika ze statystyk linkedina, w 2020 roku na całym świecie nastąpił wzrost udostępniania treści o 50 proc. (względem roku poprzedniego), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (w okresie od marca do czerwca 2020 roku). zobacz również: dlaczego wszyscy robią teraz live’y? jak czytamy, nowe badanie linkedina wykazało, że 12 proc. użytkowników z wielkiej brytanii, którzy pracowali w domu od początku lockdownu, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13 proc. z nich zdalnie podjęło nową pracę. kolejne 9 proc. ankietowanych stwierdziło, że w mediach społecznościowych zwróciło się z prośbą o poradę do swojej społeczności zawodowej. obserwowanie, jak społeczność zbiera siły w tym kryzysie, stało się dla serwisu inspiracją do stworzenia kampanii „working it out, together”. w ramach akcji udostępniono wideo, w którym przedstawiono trzy historie osób adaptujących się do nowej rzeczywistości – odbywają wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, rozpoczynają nową pracę zdalnie i wygłaszają ważną prezentację z domu. 60-sekundowy film został wyreżyserowany przez michaela j. fernsa. spot kręcony był w rodzinnych domach ekipy filmowej. narratorem w wideo jest susan wokomy, brytyjska aktorka i pisarka. „praktycznie rzecz biorąc, było z pewnością kilka kreatywnych wyzwań związanych z filmowaniem przy zachowaniu zasad dystansu społecznego, jednak wydaje nam się, że efektem końcowym jest uczciwe spojrzenie na obecną rzeczywistość pracy z domu i poruszania się po rynku pracy” – przekazuje linkedin. serwis społecznościowy zachęca użytkowników do wzięcia udziału w dyskusji na temat nowej normalności, korzystając z hashtagu #inittogether. (ak). zdjęcie główne: youtube.com – linkedin.