Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Tomasz Jakubiak dla Tarczyński Naturalnie. w październiku 2020 roku marka tarczyński naturalnie poinformowała o rozpoczęciu współpracy z tomaszem jakubiakiem. nowy ambasador m.in. poprowadzi program na youtubie. marka przekazuje, że ambasadora wybrano na podstawie zamiłowania jakubiaka do mięsa oraz gotowania go z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów. „podróżując po polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką tarczyński nawiązaliśmy współpracę. osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. z marką tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: »myśl lokalnie, działaj globalnie«. naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę” – mówi ambasador. w ramach współpracy jakubiak poprowadzi program „przepis na naturalne poranki”, który emitowany będzie na youtubie. do serii wideo będą zapraszani goście – sportowcy, influencerzy, osoby z show-biznesu – z którymi kucharz będzie przygotowywać śniadania z wykorzystaniem produktów z linii tarczyński naturalnie. pierwszą zaproszoną osobą jest blogerka kulinarna i parentingowa mamagerka. odcinki będzie można oglądać także na facebooku marki. ambasador weźmie także udział w innych działaniach marketingowych – m.in. będzie gościem wydarzeń w strefie aktywności tarczyński oraz pojawi się w materiałach telewizyjnych (np. w programach śniadaniowych, gdzie zaprezentuje przepisy). „tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa. ponadto, tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania, więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki tarczyński naturalnie” – komentuje tomasz tarczyński, dyrektor marketingu w firmie tarczyński. marka przekazuje, że współpraca z ambasadorem potrwa minimum rok. (ak).
W październiku 2020 roku marka Tarczyński Naturalnie poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Tomaszem Jakubiakiem. Nowy ambasador m.in. poprowadzi program na YouTubie.
Marka przekazuje, że ambasadora wybrano na podstawie zamiłowania Jakubiaka do mięsa oraz gotowania go z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów. „Podróżując po Polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką Tarczyński nawiązaliśmy współpracę. Osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. Z marką Tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: »myśl lokalnie, działaj globalnie«. Naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. Wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. Bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę” – mówi ambasador.
W ramach współpracy Jakubiak poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na YouTubie. Do serii wideo będą zapraszani goście – sportowcy, influencerzy, osoby z show-biznesu – z którymi kucharz będzie przygotowywać śniadania z wykorzystaniem produktów z linii Tarczyński Naturalnie. Pierwszą zaproszoną osobą jest blogerka kulinarna i parentingowa Mamagerka. Odcinki będzie można oglądać także na Facebooku marki.
Ambasador weźmie także udział w innych działaniach marketingowych – m.in. będzie gościem wydarzeń w Strefie Aktywności Tarczyński oraz pojawi się w materiałach telewizyjnych (np. w programach śniadaniowych, gdzie zaprezentuje przepisy).
„Tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa. Ponadto, Tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. Od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania , więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki Tarczyński Naturalnie” – komentuje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu w firmie Tarczyński.
Marka przekazuje, że współpraca z ambasadorem potrwa minimum rok. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Tomasz Jakubiak dla Tarczyński Naturalnie. w październiku 2020 roku marka tarczyński naturalnie poinformowała o rozpoczęciu współpracy z tomaszem jakubiakiem. nowy ambasador m.in. poprowadzi program na youtubie. marka przekazuje, że ambasadora wybrano na podstawie zamiłowania jakubiaka do mięsa oraz gotowania go z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów. „podróżując po polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką tarczyński nawiązaliśmy współpracę. osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. z marką tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: »myśl lokalnie, działaj globalnie«. naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę” – mówi ambasador. w ramach współpracy jakubiak poprowadzi program „przepis na naturalne poranki”, który emitowany będzie na youtubie. do serii wideo będą zapraszani goście – sportowcy, influencerzy, osoby z show-biznesu – z którymi kucharz będzie przygotowywać śniadania z wykorzystaniem produktów z linii tarczyński naturalnie. pierwszą zaproszoną osobą jest blogerka kulinarna i parentingowa mamagerka. odcinki będzie można oglądać także na facebooku marki. ambasador weźmie także udział w innych działaniach marketingowych – m.in. będzie gościem wydarzeń w strefie aktywności tarczyński oraz pojawi się w materiałach telewizyjnych (np. w programach śniadaniowych, gdzie zaprezentuje przepisy). „tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa. ponadto, tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania, więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki tarczyński naturalnie” – komentuje tomasz tarczyński, dyrektor marketingu w firmie tarczyński. marka przekazuje, że współpraca z ambasadorem potrwa minimum rok. (ak).