Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Taka piękna i długa reklama Apartu”. Parodia spotu marki podbija internet. tydzień temu apart zaprezentował świąteczny spot z udziałem ambasadorek – anny lewandowskiej, małgorzaty sochy i julii wieniawy. prawdziwą popularność reklamie przyniosła jednak parodia przygotowana przez klub komediowy – teatr piwniczny, a także pierwszy klub komediowy w polsce, mieszczący się przy pl. zbawiciela w warszawie. jak mówi marka biżuterii, spot przedstawia spotkanie trzech przyjaciółek, a świąteczna kampania „to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu”. reżyserem i pomysłodawcą koncepcji produkcji był fotograf marcin tyszka. sam również wystąpił w reklamie. tłem muzycznym klipu jest utwór zbigniewa wodeckiego „lubię wracać tam gdzie byłem”. źródło: youtube.com/apart. spot apartu jest długi, przepełniony luksusem i blichtrem, a także… pozbawiony historii. bohaterki reklamy w świątecznej otoczce spędzają razem czas, ubierając choinkę, przeglądając zdjęcia, zmieniając kreacje i śmiejąc się do kamery… i w zasadzie nic poza tym nie dzieje się przez blisko cztery minuty. choć komentarze pod filmem apartu są w większości pozytywne, internauci w inych miejscach w sieci sugerowali m.in., że wideo jest oderwane od rzeczywistości, trwa bowiem pandemia i nie wiadomo, jak będą wyglądać święta; część z nich uznała, że kobiety przedstawiono w spocie jako infantylne. niektórzy pisali też o usuwaniu przez markę nieprzychylnych opinii. między innymi na długość spotu zwrócili uwagę autorzy parodii, która podbiła serca internautów. warszawski klub komediowy zmienił jedynie oprawę muzyczną i w swojej wersji reklamy zastąpił utwór zbigniewa wodeckiego własnym. autorem tekstu jest mateusz lawendowski, muzykę skomponował maciej chwała, a utwór wykonała anna iwanek. „czy ci z was, którzy obejrzeli najnowszą kampanię apartu też poczuli się, jakby ktoś wręczył im promyk szczęścia zawinięty w pazłotko luksusu? w nas uderzył taki świąteczny podmuch, że nie mogliśmy się powstrzymać: oto nasza fanowska wersja! i pamiętajcie, że nawet jeśli zamkną na święta centra handlowe i będzie deficyt światełek, muzyki do windy i namolnego pocisku reklamowego, to zawsze możecie sobie włączyć to video” – napisał klub komediowy w poście umieszczonym na facebooku. źródło: youtube.com/ klub komediowy tv. wideo stało się wiralem. ponad 25 tys. reakcji na facebooku, 1,8 tys. komentarzy, 7,3 tys. udostępnień, a także ponad 400 tys. wyświetleń na youtubie – to wyniki, jakie film zdobył w około półtorej doby. jak podsumował bartosz młynarski z klubu komediowego we wpisie na linkedinie, w ciągu doby wideo na facebooku obejrzano 700 tys. razy. reklama apartu w wersji klubu komediowego ujęła internautów. pod wideo pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy, chwalących pomysłowość i kreatywność autorów. na spot żartobliwie odpowiedziała także marka apart – dodała komentarz pod postem klubu komediowego, a także stories na instagramie nawiązujące do przerobionej reklamy. źródło: facebook.com/klubkomediowy. źródło: instagram.com/bizuteriaapart. (mb).
Tydzień temu Apart zaprezentował świąteczny spot z udziałem ambasadorek – Anny Lewandowskiej, Małgorzaty Sochy i Julii Wieniawy. Prawdziwą popularność reklamie przyniosła jednak parodia przygotowana przez Klub Komediowy – teatr piwniczny, a także pierwszy klub komediowy w Polsce, mieszczący się przy pl. Zbawiciela w Warszawie.
Jak mówi marka biżuterii, spot przedstawia spotkanie trzech przyjaciółek, a świąteczna kampania „to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu”. Reżyserem i pomysłodawcą koncepcji produkcji był fotograf Marcin Tyszka. Sam również wystąpił w reklamie. Tłem muzycznym klipu jest utwór Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam gdzie byłem”.
Źródło: youtube.com/Apart
Spot Apartu jest długi, przepełniony luksusem i blichtrem, a także… pozbawiony historii. Bohaterki reklamy w świątecznej otoczce spędzają razem czas, ubierając choinkę, przeglądając zdjęcia, zmieniając kreacje i śmiejąc się do kamery… I w zasadzie nic poza tym nie dzieje się przez blisko cztery minuty. Choć komentarze pod filmem Apartu są w większości pozytywne, internauci w inych miejscach w sieci sugerowali m.in., że wideo jest oderwane od rzeczywistości, trwa bowiem pandemia i nie wiadomo, jak będą wyglądać święta; część z nich uznała, że kobiety przedstawiono w spocie jako infantylne. Niektórzy pisali też o usuwaniu przez markę nieprzychylnych opinii.
Między innymi na długość spotu zwrócili uwagę autorzy parodii, która podbiła serca internautów. Warszawski Klub Komediowy zmienił jedynie oprawę muzyczną i w swojej wersji reklamy zastąpił utwór Zbigniewa Wodeckiego własnym. Autorem tekstu jest Mateusz Lawendowski, muzykę skomponował Maciej Chwała, a utwór wykonała Anna Iwanek.
„Czy ci z was, którzy obejrzeli najnowszą kampanię Apartu też poczuli się, jakby ktoś wręczył im promyk szczęścia zawinięty w pazłotko luksusu? W nas uderzył taki świąteczny podmuch, że nie mogliśmy się powstrzymać: Oto nasza fanowska wersja! I pamiętajcie, że nawet jeśli zamkną na święta centra handlowe i będzie deficyt światełek, muzyki do windy i namolnego pocisku reklamowego, to zawsze możecie sobie włączyć to video” – napisał Klub Komediowy w poście umieszczonym na Facebooku.
Źródło: youtube.com/ Klub Komediowy TV
Wideo stało się wiralem. Ponad 25 tys. reakcji na Facebooku, 1,8 tys. komentarzy, 7,3 tys. udostępnień, a także ponad 400 tys. wyświetleń na YouTubie – to wyniki, jakie film zdobył w około półtorej doby. Jak podsumował Bartosz Młynarski z Klubu Komediowego we wpisie na LinkedInie, w ciągu doby wideo na Facebooku obejrzano 700 tys. razy.
Reklama Apartu w wersji Klubu Komediowego ujęła internautów. Pod wideo pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy, chwalących pomysłowość i kreatywność autorów.
Na spot żartobliwie odpowiedziała także marka Apart – dodała komentarz pod postem Klubu Komediowego, a także Stories na Instagramie nawiązujące do przerobionej reklamy.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Taka piękna i długa reklama Apartu”. Parodia spotu marki podbija internet. tydzień temu apart zaprezentował świąteczny spot z udziałem ambasadorek – anny lewandowskiej, małgorzaty sochy i julii wieniawy. prawdziwą popularność reklamie przyniosła jednak parodia przygotowana przez klub komediowy – teatr piwniczny, a także pierwszy klub komediowy w polsce, mieszczący się przy pl. zbawiciela w warszawie. jak mówi marka biżuterii, spot przedstawia spotkanie trzech przyjaciółek, a świąteczna kampania „to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu”. reżyserem i pomysłodawcą koncepcji produkcji był fotograf marcin tyszka. sam również wystąpił w reklamie. tłem muzycznym klipu jest utwór zbigniewa wodeckiego „lubię wracać tam gdzie byłem”. źródło: youtube.com/apart. spot apartu jest długi, przepełniony luksusem i blichtrem, a także… pozbawiony historii. bohaterki reklamy w świątecznej otoczce spędzają razem czas, ubierając choinkę, przeglądając zdjęcia, zmieniając kreacje i śmiejąc się do kamery… i w zasadzie nic poza tym nie dzieje się przez blisko cztery minuty. choć komentarze pod filmem apartu są w większości pozytywne, internauci w inych miejscach w sieci sugerowali m.in., że wideo jest oderwane od rzeczywistości, trwa bowiem pandemia i nie wiadomo, jak będą wyglądać święta; część z nich uznała, że kobiety przedstawiono w spocie jako infantylne. niektórzy pisali też o usuwaniu przez markę nieprzychylnych opinii. między innymi na długość spotu zwrócili uwagę autorzy parodii, która podbiła serca internautów. warszawski klub komediowy zmienił jedynie oprawę muzyczną i w swojej wersji reklamy zastąpił utwór zbigniewa wodeckiego własnym. autorem tekstu jest mateusz lawendowski, muzykę skomponował maciej chwała, a utwór wykonała anna iwanek. „czy ci z was, którzy obejrzeli najnowszą kampanię apartu też poczuli się, jakby ktoś wręczył im promyk szczęścia zawinięty w pazłotko luksusu? w nas uderzył taki świąteczny podmuch, że nie mogliśmy się powstrzymać: oto nasza fanowska wersja! i pamiętajcie, że nawet jeśli zamkną na święta centra handlowe i będzie deficyt światełek, muzyki do windy i namolnego pocisku reklamowego, to zawsze możecie sobie włączyć to video” – napisał klub komediowy w poście umieszczonym na facebooku. źródło: youtube.com/ klub komediowy tv. wideo stało się wiralem. ponad 25 tys. reakcji na facebooku, 1,8 tys. komentarzy, 7,3 tys. udostępnień, a także ponad 400 tys. wyświetleń na youtubie – to wyniki, jakie film zdobył w około półtorej doby. jak podsumował bartosz młynarski z klubu komediowego we wpisie na linkedinie, w ciągu doby wideo na facebooku obejrzano 700 tys. razy. reklama apartu w wersji klubu komediowego ujęła internautów. pod wideo pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy, chwalących pomysłowość i kreatywność autorów. na spot żartobliwie odpowiedziała także marka apart – dodała komentarz pod postem klubu komediowego, a także stories na instagramie nawiązujące do przerobionej reklamy. źródło: facebook.com/klubkomediowy. źródło: instagram.com/bizuteriaapart. (mb).