Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Joanna Jędrzejczyk dla Pumy. w styczniu 2021 roku puma nawiązała współpracę z joanną jędrzejczyk. polska zawodniczka ufc została nową ambasadorką marki sportowej. „rozpoczęcie współpracy z pumą to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z wami podzielić już niebawem” – mówi joanna jędrzejczyk. „cieszymy się, że możemy powitać joannę w gronie ambasadorów pumy. wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. to ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki” – komentuje jan sochor, area general manager eastern europe marki puma. współpraca rozpoczęła się od kampanii pod hasłem „jesteś kotem”, w ramach której powstał spot – nowa ambasadorka marki występuje w nim ze swoimi przyjaciółmi, m.in. dziennikarzem sportowym mateuszem borkiem, kierowcą rajdowym kubą przygońskim, prezenterką karoliną gilon (która także jest ambasadorką pumy), dziennikarką odetą moro, tenisistką urszulą radwańską i żużlowcem maciejem jankowskim. w filmie osoby te przytaczają pozytywne cechy i osiągnięcia joanny jędrzejczyk, nawiązując do hasła „jesteś kotem”. spot dostępny jest na facebookowym profilu pumy. w ramach współpracy joanna jędrzejczyk wzięła także udział w sesji zdjęciowej. do obowiązków ambasadorki należy również reprezentowanie marki na poziomie produktowym oraz branie udziału w kampaniach pumy i lokalnych inicjatywach. obecnie marka nie zdradza, jakiego typu działania komunikacyjne czy promocyjne będą prowadzone w ramach współpracy. proto.pl udało się dowiedzieć jednak, że joanna jędrzejczyk weźmie udział w projektach lokalnych, które puma przewiduje na najbliższy sezon – będą one komunikowane w mediach społecznościowych ambasadorki i marki oraz w polskich mediach. za koncepcję, realizację i przebieg kampanii, a także produkcję zdjęć i wideo odpowiada agencja high&. reżyserem i autorem zdjęć jest paweł fabjański. zdjęcia do materiałów wideo wykonał mateusz dziekoński. za komunikację i pr odpowiada agencja teal. współpraca jest stała – puma nie określa daty zakończenia kontraktu. (ak).
W styczniu 2021 roku Puma nawiązała współpracę z Joanną Jędrzejczyk. Polska zawodniczka UFC została nową ambasadorką marki sportowej.
„Rozpoczęcie współpracy z Pumą to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z Wami podzielić już niebawem” – mówi Joanna Jędrzejczyk.

„Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów Pumy. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki” – komentuje Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe marki Puma.
Współpraca rozpoczęła się od kampanii pod hasłem „Jesteś kotem”, w ramach której powstał spot – nowa ambasadorka marki występuje w nim ze swoimi przyjaciółmi, m.in. dziennikarzem sportowym Mateuszem Borkiem, kierowcą rajdowym Kubą Przygońskim, prezenterką Karoliną Gilon (która także jest ambasadorką Pumy), dziennikarką Odetą Moro, tenisistką Urszulą Radwańską i żużlowcem Maciejem Jankowskim. W filmie osoby te przytaczają pozytywne cechy i osiągnięcia Joanny Jędrzejczyk, nawiązując do hasła „Jesteś kotem”. Spot dostępny jest na facebookowym profilu Pumy.
W ramach współpracy Joanna Jędrzejczyk wzięła także udział w sesji zdjęciowej. Do obowiązków ambasadorki należy również reprezentowanie marki na poziomie produktowym oraz branie udziału w kampaniach Pumy i lokalnych inicjatywach.

Obecnie marka nie zdradza, jakiego typu działania komunikacyjne czy promocyjne będą prowadzone w ramach współpracy. PRoto.pl udało się dowiedzieć jednak, że Joanna Jędrzejczyk weźmie udział w projektach lokalnych, które Puma przewiduje na najbliższy sezon – będą one komunikowane w mediach społecznościowych ambasadorki i marki oraz w polskich mediach.
Za koncepcję, realizację i przebieg kampanii, a także produkcję zdjęć i wideo odpowiada agencja High&. Reżyserem i autorem zdjęć jest Paweł Fabjański. Zdjęcia do materiałów wideo wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację i PR odpowiada agencja Teal.
Współpraca jest stała – Puma nie określa daty zakończenia kontraktu. (ak)