Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Marcin Tyszka dla Maxfliz. marcin tyszka, polski fotograf specjalizujący się w fotografii mody, został ambasadorem sieci salonów z wyposażeniem wnętrz maxfliz. jak tłumaczy marka, tyszka poza sferą zawodową rozwija również swoje pasje do wnętrz, designu i egzotycznych roślin. w ramach współpracy tyszka przygotowuje projekt przestrzeni w warszawskim salonie firmy „od pomysłu aranżacji, przez realizację, po dobór dodatków i materiałów firmy”. jak tłumaczy ambasador, miejsce, które nazwał „kawalerką do przyjemności”, może być „atrakcyjne nie tylko dla ludzi, którzy urządzają swoje mieszkania i domy”, ale też przestrzenią, „w której będzie można robić ciekawe sesje zdjęciowe”. strony tłumaczą, że „design i moda się ze sobą łączą”, ponieważ „wnętrzem, tak jak ubiorem, wyraża się siebie”, dlatego w ramach współpracy stworzono dwa konkursy – w jednym z nich można „zaprojektować oryginalną stylizację ubioru, określającą naszą osobowość lub charakter wnętrza, w którym wykona się zdjęcie stylizacji”, a później opublikować ją na instagramie. druga inicjatywa jest skierowana do architektów i dotyczy projektu wnętrza. źródło: instagram.com/tyszka_marcin. (kd).
Marcin Tyszka, polski fotograf specjalizujący się w fotografii mody, został ambasadorem sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Maxfliz. Jak tłumaczy marka, Tyszka poza sferą zawodową rozwija również swoje pasje do wnętrz, designu i egzotycznych roślin.
W ramach współpracy Tyszka przygotowuje projekt przestrzeni w warszawskim salonie firmy „od pomysłu aranżacji, przez realizację, po dobór dodatków i materiałów firmy”. Jak tłumaczy ambasador, miejsce, które nazwał „kawalerką do przyjemności”, może być „atrakcyjne nie tylko dla ludzi, którzy urządzają swoje mieszkania i domy”, ale też przestrzenią, „w której będzie można robić ciekawe sesje zdjęciowe”.
Strony tłumaczą, że „design i moda się ze sobą łączą”, ponieważ „wnętrzem, tak jak ubiorem, wyraża się siebie”, dlatego w ramach współpracy stworzono dwa konkursy – w jednym z nich można „zaprojektować oryginalną stylizację ubioru, określającą naszą osobowość lub charakter wnętrza, w którym wykona się zdjęcie stylizacji”, a później opublikować ją na Instagramie. Druga inicjatywa jest skierowana do architektów i dotyczy projektu wnętrza.

Źródło: instagram.com/tyszka_marcin
(kd)