Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ronaldo wybrał wodę zamiast Coca-Coli. Burza w mediach, firma odpowiada. od wtorku głośno jest o geście cristiano ronaldo, który podczas konferencji prasowej odsunął od siebie butelki napoju coca-cola. media donoszą o poważnym spadku wyceny wartości koncernu. zachowanie ronaldo podczas konferencji przed meczem portugalii z węgrami podczas euro 2020 wywołało spore poruszenie. piłkarz po zajęciu miejsca na sali odstawił na bok butelki coca-coli – która jest sponsorem mistrzostw – i wymownie sięgnął po wodę. sprawa odbija się szerokim echem w mediach. od dnia konferencji, czyli 15 czerwca 2021 roku, do dziś pojawiło się na ten temat około 1630 materiałów w portalach internetowych, prasie, radiu i telewizji – wynika z danych instytutu monitorowania mediów. szacowne dotarcie tych publikacji to ponad 8 mln potencjalnych kontaktów. ekwiwalent reklamowy (ave) materiałów wynosi ok. 3,2 mln zł. najwięcej publikacji, bo blisko 1600, znalazło się w portalach internetowych. ich dotarcie wynosi 2,2 mln, a ave – 2,3 mln. materiały telewizyjne miały natomiast największy zasięg, bo aż 3,1 mln potencjalnych kontaktów. dotarcie przekazów radiowych wyniosło z kolei 2,17 mln kontaktów, a publikacji prasowych – 623 tys. źródło: youtube.com/the telegraph. jak czytamy, gest zawodnika wpłynął na notowania giełdowe coca-coli – pod koniec konferencji prasowej akcje spadły o 1,6 proc. do 55,22 dol. w związku z tym wartość rynkowa koncernu spadła o 4 mld dol. – z 242 mld dol. do 238 mld dol. wydarzenia skomentowała także coca-cola. komunikat rzecznika koncernu opublikował serwis givemesport.com. przedstawiciel firmy przekazał, że „nic się nie stało” i każdy ma prawo do własnych preferencji. „zawodnicy i trenerzy mogą więc swobodnie wybierać napoje, na które mają ochotę” – stwierdził rzecznik. jak czytamy, po tym wydarzeniu piłkarz był chwalony za promowanie zdrowego stylu życia, lecz część internautów wypominała mu kampanie reklamowe, w których brał udział w przeszłości – promował sieć fast foodów kfc, a także samą coca-colę na rynkach azjatyckich. (mb).
Od wtorku głośno jest o geście Cristiano Ronaldo, który podczas konferencji prasowej odsunął od siebie butelki napoju Coca-Cola. Media donoszą o poważnym spadku wyceny wartości koncernu.
Zachowanie Ronaldo podczas konferencji przed meczem Portugalii z Węgrami podczas Euro 2020 wywołało spore poruszenie. Piłkarz po zajęciu miejsca na sali odstawił na bok butelki Coca-Coli – która jest sponsorem mistrzostw – i wymownie sięgnął po wodę.
Sprawa odbija się szerokim echem w mediach. Od dnia konferencji, czyli 15 czerwca 2021 roku, do dziś pojawiło się na ten temat około 1630 materiałów w portalach internetowych, prasie, radiu i telewizji – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Szacowne dotarcie tych publikacji to ponad 8 mln potencjalnych kontaktów. Ekwiwalent reklamowy (AVE) materiałów wynosi ok. 3,2 mln zł.
Najwięcej publikacji, bo blisko 1600, znalazło się w portalach internetowych. Ich dotarcie wynosi 2,2 mln, a AVE – 2,3 mln. Materiały telewizyjne miały natomiast największy zasięg, bo aż 3,1 mln potencjalnych kontaktów. Dotarcie przekazów radiowych wyniosło z kolei 2,17 mln kontaktów, a publikacji prasowych – 623 tys.
Źródło: youtube.com/The Telegraph
Jak czytamy, gest zawodnika wpłynął na notowania giełdowe Coca-Coli – pod koniec konferencji prasowej akcje spadły o 1,6 proc. do 55,22 dol. W związku z tym wartość rynkowa koncernu spadła o 4 mld dol. – z 242 mld dol. do 238 mld dol.
Wydarzenia skomentowała także Coca-Cola. Komunikat rzecznika koncernu opublikował serwis givemesport.com. Przedstawiciel firmy przekazał, że „nic się nie stało” i każdy ma prawo do własnych preferencji. „Zawodnicy i trenerzy mogą więc swobodnie wybierać napoje, na które mają ochotę” – stwierdził rzecznik.
Jak czytamy, po tym wydarzeniu piłkarz był chwalony za promowanie zdrowego stylu życia, lecz część internautów wypominała mu kampanie reklamowe, w których brał udział w przeszłości – promował sieć fast foodów KFC, a także samą Coca-Colę na rynkach azjatyckich. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ronaldo wybrał wodę zamiast Coca-Coli. Burza w mediach, firma odpowiada. od wtorku głośno jest o geście cristiano ronaldo, który podczas konferencji prasowej odsunął od siebie butelki napoju coca-cola. media donoszą o poważnym spadku wyceny wartości koncernu. zachowanie ronaldo podczas konferencji przed meczem portugalii z węgrami podczas euro 2020 wywołało spore poruszenie. piłkarz po zajęciu miejsca na sali odstawił na bok butelki coca-coli – która jest sponsorem mistrzostw – i wymownie sięgnął po wodę. sprawa odbija się szerokim echem w mediach. od dnia konferencji, czyli 15 czerwca 2021 roku, do dziś pojawiło się na ten temat około 1630 materiałów w portalach internetowych, prasie, radiu i telewizji – wynika z danych instytutu monitorowania mediów. szacowne dotarcie tych publikacji to ponad 8 mln potencjalnych kontaktów. ekwiwalent reklamowy (ave) materiałów wynosi ok. 3,2 mln zł. najwięcej publikacji, bo blisko 1600, znalazło się w portalach internetowych. ich dotarcie wynosi 2,2 mln, a ave – 2,3 mln. materiały telewizyjne miały natomiast największy zasięg, bo aż 3,1 mln potencjalnych kontaktów. dotarcie przekazów radiowych wyniosło z kolei 2,17 mln kontaktów, a publikacji prasowych – 623 tys. źródło: youtube.com/the telegraph. jak czytamy, gest zawodnika wpłynął na notowania giełdowe coca-coli – pod koniec konferencji prasowej akcje spadły o 1,6 proc. do 55,22 dol. w związku z tym wartość rynkowa koncernu spadła o 4 mld dol. – z 242 mld dol. do 238 mld dol. wydarzenia skomentowała także coca-cola. komunikat rzecznika koncernu opublikował serwis givemesport.com. przedstawiciel firmy przekazał, że „nic się nie stało” i każdy ma prawo do własnych preferencji. „zawodnicy i trenerzy mogą więc swobodnie wybierać napoje, na które mają ochotę” – stwierdził rzecznik. jak czytamy, po tym wydarzeniu piłkarz był chwalony za promowanie zdrowego stylu życia, lecz część internautów wypominała mu kampanie reklamowe, w których brał udział w przeszłości – promował sieć fast foodów kfc, a także samą coca-colę na rynkach azjatyckich. (mb).