Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Monday zmienia się w grupę. monday – agencja komunikacji 18 października 2021 roku przekształciła się w monday group. w nowej strukturze wyodrębniono trzy brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. jak wyjaśnia agencja, zmiana jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują całościowego wsparcia komunikacyjnego. wprowadzenie nowej struktury ma także umożliwić zapewnienie rozwoju usług, wsparcia klientom i podwyższania kompetencji pracowników. ewa mittelstaedt, ceo monday group, wyjaśnia, że zmiana „wymagała precyzyjnego rozdzielenia odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, wypracowania wraz z szefowymi i szefami zespołów jasnych zasad współpracy pomiędzy brandami, rozbudowania oferty poprzez szkolenia pracowników oraz zaproszenie do współpracy nowych ekspertów”. „zależało nam na jednoczesnym zachowaniu spójności w ramach grupy oraz rozwijaniu każdego z brandów osobno, a to wyzwanie, które wymagało uważności i odpowiedniego wdrożenia” – mówi szefowa grupy. monday strategy to jednostka złożona z liderów agencji – ekspertów, którzy „wyznaczają strategiczne kierunki rozwoju dla poszczególnych marek grupy”, a także dbają o usługi strategiczne dla klientów monday comms i monday digital. specjalizacją tej marki jest opracowywanie strategii komunikacji, konceptów i platform kreatywnych oraz key visuali. monday group oferuje także działania z obszaru komunikacji kryzysowej oraz public affairs. przez monday digital realizowane są z kolei działania w mediach społecznościowych, digitalu, przygotowywanie contentu czy aktywności z obszaru performance oraz influencer marketingu. szefem digitalowej marki monday jest adam kozłowski, vp digital. monday comms jest to natomiast marka, która odpowiada za strategiczne łączenie public relations z digital marketingiem i digital sellingiem. jednostka zajmuje się m.in. „doradztwem strategicznym, tworzeniem konceptów kreatywnych, wprowadzaniem na rynek firm i marek oraz realizacją kampanii wspierających cele biznesowe i sprzedaż. monday comms łączy kompetencje skupione między innymi wokół pr korporacyjnego i produktowego, employer brandingu, csr, art brandingu, public affairs, digital sellingu i marketingu. vp comms w monday droup jest magdalena skarżyńska. (mb).
Monday – agencja komunikacji 18 października 2021 roku przekształciła się w Monday Group. W nowej strukturze wyodrębniono trzy brandy: Monday Comms, Monday Digital i Monday Strategy.
Jak wyjaśnia agencja, zmiana jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują całościowego wsparcia komunikacyjnego. Wprowadzenie nowej struktury ma także umożliwić zapewnienie rozwoju usług, wsparcia klientom i podwyższania kompetencji pracowników.
Ewa Mittelstaedt, CEO Monday Group, wyjaśnia, że zmiana „wymagała precyzyjnego rozdzielenia odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, wypracowania wraz z szefowymi i szefami zespołów jasnych zasad współpracy pomiędzy brandami, rozbudowania oferty poprzez szkolenia pracowników oraz zaproszenie do współpracy nowych ekspertów”. „Zależało nam na jednoczesnym zachowaniu spójności w ramach grupy oraz rozwijaniu każdego z brandów osobno, a to wyzwanie, które wymagało uważności i odpowiedniego wdrożenia” – mówi szefowa grupy.
Monday Strategy to jednostka złożona z liderów agencji – ekspertów, którzy „wyznaczają strategiczne kierunki rozwoju dla poszczególnych marek grupy”, a także dbają o usługi strategiczne dla klientów Monday Comms i Monday Digital. Specjalizacją tej marki jest opracowywanie strategii komunikacji, konceptów i platform kreatywnych oraz key visuali.

Monday Group oferuje także działania z obszaru komunikacji kryzysowej oraz public affairs.
Przez Monday Digital realizowane są z kolei działania w mediach społecznościowych, digitalu, przygotowywanie contentu czy aktywności z obszaru performance oraz influencer marketingu. Szefem digitalowej marki Monday jest Adam Kozłowski, VP Digital.

Monday Comms jest to natomiast marka, która odpowiada za strategiczne łączenie public relations z digital marketingiem i digital sellingiem. Jednostka zajmuje się m.in. „doradztwem strategicznym, tworzeniem konceptów kreatywnych, wprowadzaniem na rynek firm i marek oraz realizacją kampanii wspierających cele biznesowe i sprzedaż. Monday Comms łączy kompetencje skupione między innymi wokół PR korporacyjnego i produktowego, employer brandingu, CSR, art brandingu, public affairs, digital sellingu i marketingu. VP Comms w Monday Droup jest Magdalena Skarżyńska.

(mb)