Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Roche Polska szuka agencji do komunikacji korporacyjnej. koncern medyczny roche polska szuka agencji do obsługi korporacyjnej. firma chce poszerzyć bazę agencji do potencjalnej współpracy w tym zakresie. w związku z tym zaprasza zainteresowane przedsiębiorstwa do wypełnienia ankiety, która pozwoli „wstępnie ocenić oferowane przez partnerów kompetencje, możliwości oraz poznać ich dotychczasowe doświadczenie”. roche polska chce nawiązać współpracę z agencją odpowiedzialną za komunikację korporacyjną od stycznia 2022 roku. w zakres zadań wybranej firmy wejdą m.in. realizacja celów strategicznych w obszarze korporacyjnym, koordynacja relacji z mediami oraz bieżące wsparcie zespołu komunikacji spółki. agencja będzie odpowiedzialna za współtworzenie kierunku komunikacji korporacyjnej, wsparcie działań kryzysowych, organizację wydarzeń mediowych, a także tworzenie i dystrybucję publikacji medialnych. zadaniem wybranej firmy ma być także wsparcie udziału roche polska w ważnych wydarzeniach biznesowych oraz przygotowaniu merytorycznym przedstawicieli koncernu. firmy zainteresowane współpracą z roche polska mogą wypełnić ankietę dostępną na stronie do 23 listopada 2021 roku. odpowiedzi na pytania dotyczące ankiety udziela klaudia pawłowska (klaudia.pawlowska@roche.com ). (mb).
Koncern medyczny Roche Polska szuka agencji do obsługi korporacyjnej. Firma chce poszerzyć bazę agencji do potencjalnej współpracy w tym zakresie. W związku z tym zaprasza zainteresowane przedsiębiorstwa do wypełnienia ankiety, która pozwoli „wstępnie ocenić oferowane przez partnerów kompetencje, możliwości oraz poznać ich dotychczasowe doświadczenie”.
Roche Polska chce nawiązać współpracę z agencją odpowiedzialną za komunikację korporacyjną od stycznia 2022 roku.
W zakres zadań wybranej firmy wejdą m.in. realizacja celów strategicznych w obszarze korporacyjnym, koordynacja relacji z mediami oraz bieżące wsparcie zespołu komunikacji spółki. Agencja będzie odpowiedzialna za współtworzenie kierunku komunikacji korporacyjnej, wsparcie działań kryzysowych, organizację wydarzeń mediowych, a także tworzenie i dystrybucję publikacji medialnych. Zadaniem wybranej firmy ma być także wsparcie udziału Roche Polska w ważnych wydarzeniach biznesowych oraz przygotowaniu merytorycznym przedstawicieli koncernu.
Firmy zainteresowane współpracą z Roche Polska mogą wypełnić ankietę dostępną na stronie do 23 listopada 2021 roku.
Odpowiedzi na pytania dotyczące ankiety udziela Klaudia Pawłowska (klaudia.pawlowska@roche.com). (mb)