Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Użytkownicy Facebooka mają zyskać większą kontrolę nad news feedem. 18 listopada 2021 roku meta ogłosiła, że portal facebook wprowadza nowe funkcje, które zapewnią użytkownikom większą kontrolę nad treściami wyświetlającymi się w aktualnościach. serwis ma także w planach współpracę z zewnętrznymi partnerami, którzy pomogą w opracowaniu narzędzi pomagających w weryfikacji trafnego wyświetlania reklam na stronach głównych. dzięki aktualizacji korzystający z portalu mogą zwiększać lub zmniejszać liczbęinformacji od wybranych znajomych, grup czy stron, z którymi są połączeni, oraz wybranych tematów wyświetlających się w aktualnościach. serwis przekazuje, że dostęp do istniejących elementów, takich jak „ulubione”, „przestań obserwować”, „odłóż na później” czy „połącz ponownie”, będzie znacznie łatwiejszy. facebook informuje, że jest w trakcie testów rozwiązań dla biznesu, które mają zwiększyć możliwości wykluczania trzech obszarów tematycznych (wiadomości i polityka, problemy społeczne, przestępstwa i tragedie). ma to sprawić, że dana treść nie będzie wyświetlała się użytkownikowi, który ostatnio był zainteresowany tymi zagadnieniami, aby nie doprowadzać do niewłaściwych zestawień reklam z wydarzeniami. (as).
18 listopada 2021 roku Meta ogłosiła, że portal Facebook wprowadza nowe funkcje, które zapewnią użytkownikom większą kontrolę nad treściami wyświetlającymi się w aktualnościach. Serwis ma także w planach współpracę z zewnętrznymi partnerami, którzy pomogą w opracowaniu narzędzi pomagających w weryfikacji trafnego wyświetlania reklam na stronach głównych.
Dzięki aktualizacji korzystający z portalu mogą zwiększać lub zmniejszać liczbęinformacji od wybranych znajomych, grup czy stron, z którymi są połączeni, oraz wybranych tematów wyświetlających się w aktualnościach. Serwis przekazuje, że dostęp do istniejących elementów, takich jak „Ulubione”, „Przestań obserwować”, „Odłóż na później” czy „Połącz ponownie”, będzie znacznie łatwiejszy.
Facebook informuje, że jest w trakcie testów rozwiązań dla biznesu, które mają zwiększyć możliwości wykluczania trzech obszarów tematycznych (wiadomości i polityka, problemy społeczne, przestępstwa i tragedie). Ma to sprawić, że dana treść nie będzie wyświetlała się użytkownikowi, który ostatnio był zainteresowany tymi zagadnieniami, aby nie doprowadzać do niewłaściwych zestawień reklam z wydarzeniami. (as)