Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh oraz Alżbeta Leńska dla Pantene. we wrześniu 2022 roku aktorka i modelka helena norowicz, wioślarka katarzyna zillman, modelka osi ugonoh oraz aktorka alżbeta leńska dołączyły do grona ambasadorów marki kosmetycznej pantene. „trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto” – mówił michał szpak, pierwszy w polsce mężczyzna będący ambasadorem marki od maja 2022 roku. w nowej odsłonie kampanii dołączają do niego cztery ambasadorki. jak komunikuje marka, każda z nich prezentuje swój indywidualizm, a wszystkie razem – różnorodność, o której mówi kampania „#siławłosów”. w spotach każda z ambasadorek opowiada o historii, która kryje się za ich obecnym wizerunkiem oraz o tym, jak włosy mogą stać się źródłem siły. z każdą osobą wiąże się inna historia, którą pantene prezentuje w ramach swojej kampanii. „marka pantene zawsze dbała i mówiła o pięknych i zdrowych włosach. w obecnych czasach chcemy jednak mocniej podkreślić, że piękno to nie tylko wygląd zewnętrzny. włosy, z których jesteśmy zadowoleni dają nam siłę, aby w pełni wyrazić własną tożsamość niezależnie od tego, jaka ona jest i jak bardzo jesteśmy inni. każda z naszych historii pokazuje inny wymiar różnorodności. wierzymy, że dzięki kampanii »#siławłosów« możemy przyczynić się do zwiększania tolerancji i akceptacji dla naszych odmienności. trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto – wybrzmiewa z każdej z inspirujących historii naszych ambasadorek. cieszymy się, że pantene wspiera i inspiruje tak wiele osób do wyrażania swojej tożsamości, różnorodności i odmienności” – mówi justyna ignasiak-kretowicz, central europe hair care communications director w procter & gamble. koncept kreatywny najnowszej kampanii pantene przygotowała agencja grey group poland. za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy mediacom, a obsługę public relations zapewnia agencja partner of promotion. (bs).
We wrześniu 2022 roku aktorka i modelka Helena Norowicz, wioślarka Katarzyna Zillman, modelka Osi Ugonoh oraz aktorka Alżbeta Leńska dołączyły do grona ambasadorów marki kosmetycznej Pantene.
„Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto” – mówił Michał Szpak, pierwszy w Polsce mężczyzna będący ambasadorem marki od maja 2022 roku. W nowej odsłonie kampanii dołączają do niego cztery ambasadorki. Jak komunikuje marka, każda z nich prezentuje swój indywidualizm, a wszystkie razem – różnorodność, o której mówi kampania „#SiłaWłosów”.
W spotach każda z ambasadorek opowiada o historii, która kryje się za ich obecnym wizerunkiem oraz o tym, jak włosy mogą stać się źródłem siły. Z każdą osobą wiąże się inna historia, którą Pantene prezentuje w ramach swojej kampanii.
„Marka Pantene zawsze dbała i mówiła o pięknych i zdrowych włosach. W obecnych czasach chcemy jednak mocniej podkreślić, że piękno to nie tylko wygląd zewnętrzny. Włosy, z których jesteśmy zadowoleni dają nam siłę, aby w pełni wyrazić własną tożsamość niezależnie od tego, jaka ona jest i jak bardzo jesteśmy inni. Każda z naszych historii pokazuje inny wymiar różnorodności. Wierzymy, że dzięki kampanii »#SiłaWłosów« możemy przyczynić się do zwiększania tolerancji i akceptacji dla naszych odmienności. Trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto – wybrzmiewa z każdej z inspirujących historii naszych ambasadorek. Cieszymy się, że Pantene wspiera i inspiruje tak wiele osób do wyrażania swojej tożsamości, różnorodności i odmienności” – mówi Justyna Ignasiak-Kretowicz, Central Europe Hair Care Communications Director w Procter & Gamble.
Koncept kreatywny najnowszej kampanii Pantene przygotowała agencja Grey Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion. (bs)