Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Bolt i Niewidzialna Wystawa będą edukować użytkowników hulajnóg elektrycznych. platforma do zamawiania przejazdów bolt i niewidzialna wystawa, warszawskie muzeum z wyciemnionymi pomieszczeniami, z okazji międzynarodowego dnia białej laski, w październiku 2022 roku wystartowali z kampanią, której celem jest edukowanie użytkowników hulajnóg elektrycznych z zakresu prawidłowego parkowania. jednym z elementów wspólnych działań będzie pojawienie się hulajnogi wśród eksponatów na niewidzialnej wystawie, w jej widzialnej części, aby stworzyć kontekst do rozmowy o bezpiecznym użytkowaniu elektrycznego jednośladu. zwiedzający będą mogli doświadczyć, jaki problem może sprawić nieprawidłowo zaparkowana lub pozostawiona na ulicy hulajnoga. w ramach akcji wystartowała również kampania społeczna w mediach społecznościowych pod hasłem „hulaj z głową – podziel się przestrzenią”. twarzą akcji został ambasador niewidzialnej wystawy sebastian grzywacz, znany na tiktoku jako @odlotowyniewidomy. „wierzymy, że dzięki edukacji, jesteśmy w stanie wpłynąć na nawyki mieszkańców miast, a przede wszystkim nauczyć użytkowników prawidłowego korzystania z hulajnóg elektrycznych. współpraca z niewidzialną wystawą jest naszym kolejnym krokiem w tym kierunku. udostępniony wystawie pojazd ma uświadamiać zwiedzającym, jak duże wyzwanie stanowi dla osoby niewidomej przewrócona lub pozostawiona na środku hulajnoga. mamy nadzieję, że w ten sposób uwrażliwimy na tę kwestię wiele osób, a w efekcie doprowadzimy do poprawy zachowań użytkowników” – mówi valerii romanov, regional manager w bolt rentals. w ramach projektu zaprezentowane zostaną także trzy filmy. (bs).
Platforma do zamawiania przejazdów Bolt i Niewidzialna Wystawa, warszawskie muzeum z wyciemnionymi pomieszczeniami, z okazji Międzynarodowego Dnia Białej Laski, w październiku 2022 roku wystartowali z kampanią, której celem jest edukowanie użytkowników hulajnóg elektrycznych z zakresu prawidłowego parkowania.
Jednym z elementów wspólnych działań będzie pojawienie się hulajnogi wśród eksponatów na Niewidzialnej Wystawie, w jej widzialnej części, aby stworzyć kontekst do rozmowy o bezpiecznym użytkowaniu elektrycznego jednośladu. Zwiedzający będą mogli doświadczyć, jaki problem może sprawić nieprawidłowo zaparkowana lub pozostawiona na ulicy hulajnoga.
W ramach akcji wystartowała również kampania społeczna w mediach społecznościowych pod hasłem „Hulaj z głową – podziel się przestrzenią”. Twarzą akcji został ambasador Niewidzialnej Wystawy Sebastian Grzywacz, znany na TikToku jako @odlotowyniewidomy.
„Wierzymy, że dzięki edukacji, jesteśmy w stanie wpłynąć na nawyki mieszkańców miast, a przede wszystkim nauczyć użytkowników prawidłowego korzystania z hulajnóg elektrycznych. Współpraca z Niewidzialną Wystawą jest naszym kolejnym krokiem w tym kierunku. Udostępniony Wystawie pojazd ma uświadamiać zwiedzającym, jak duże wyzwanie stanowi dla osoby niewidomej przewrócona lub pozostawiona na środku hulajnoga. Mamy nadzieję, że w ten sposób uwrażliwimy na tę kwestię wiele osób, a w efekcie doprowadzimy do poprawy zachowań użytkowników” – mówi Valerii Romanov, Regional Manager w Bolt Rentals.
W ramach projektu zaprezentowane zostaną także trzy filmy. (bs)