Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Centrum Praw Kobiet w nowej kampanii walczy ze stereotypami na temat matek i ojców. w październiku 2022 roku ruszyła kampania „równie dobrze” centrum praw kobiet. akcja ma na celu prezentację odwróconego świata, aby obnażać kulturowe stereotypy i zachęcać ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich. „spot promujący kampanię »równie dobrze« to gra absurdów, które mają obnażać kulturowe stereotypy krzywdzące dla matek i dla ojców, a jego celem jest ukazanie, że stereotypy rodzicielskie to przeżytek. czas na równość w związkach i w obowiązkach: domowych i opiekuńczych. forma nowej kampanii centrum praw kobiet ma przykuć uwagę odbiorców i odbiorczyń, dać im do myślenia, bo niestety stereotypy wszyscy mamy zakorzenione w głowach, oraz zaprosić do zainteresowania się nowymi uprawnieniami dla ojców” – mówi urszula nowakowska, prezeska fundacji centrum praw kobiet. kampania nawiązuje także do nowych przepisów dotyczących urlopów rodzicielskich, które mają wejść w polsce w życie na początku 2023 roku dzięki dyrektywie work-life balance. głównym celem nowych przepisów jest ułatwianie rodzicom godzenie życia zawodowego i rodzinnego, zachęcanie ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich i niwelowanie nierówności płciowych w obszarze obowiązków domowych i opiekuńczych, a także ułatwianie kobietom szybszy powrót na rynek pracy. w spocie promującym kampanię wystąpili hubert urbański, rafał gębura, a także krzysztof zarzecki, kinga jasik, wiktoria gorodeckaja i klara bielawka. (bs).
W październiku 2022 roku ruszyła kampania „Równie Dobrze” Centrum Praw Kobiet. Akcja ma na celu prezentację odwróconego świata, aby obnażać kulturowe stereotypy i zachęcać ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich.
„Spot promujący kampanię »Równie Dobrze« to gra absurdów, które mają obnażać kulturowe stereotypy krzywdzące dla matek i dla ojców, a jego celem jest ukazanie, że stereotypy rodzicielskie to przeżytek. Czas na równość w związkach i w obowiązkach: domowych i opiekuńczych. Forma nowej kampanii Centrum Praw Kobiet ma przykuć uwagę odbiorców i odbiorczyń, dać im do myślenia, bo niestety stereotypy wszyscy mamy zakorzenione w głowach, oraz zaprosić do zainteresowania się nowymi uprawnieniami dla ojców” – mówi Urszula Nowakowska, prezeska Fundacji Centrum Praw Kobiet.
Kampania nawiązuje także do nowych przepisów dotyczących urlopów rodzicielskich, które mają wejść w Polsce w życie na początku 2023 roku dzięki dyrektywie Work-Life Balance.
Głównym celem nowych przepisów jest ułatwianie rodzicom godzenie życia zawodowego i rodzinnego, zachęcanie ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich i niwelowanie nierówności płciowych w obszarze obowiązków domowych i opiekuńczych, a także ułatwianie kobietom szybszy powrót na rynek pracy.
W spocie promującym kampanię wystąpili Hubert Urbański, Rafał Gębura, a także Krzysztof Zarzecki, Kinga Jasik, Wiktoria Gorodeckaja i Klara Bielawka. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Centrum Praw Kobiet w nowej kampanii walczy ze stereotypami na temat matek i ojców. w październiku 2022 roku ruszyła kampania „równie dobrze” centrum praw kobiet. akcja ma na celu prezentację odwróconego świata, aby obnażać kulturowe stereotypy i zachęcać ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich. „spot promujący kampanię »równie dobrze« to gra absurdów, które mają obnażać kulturowe stereotypy krzywdzące dla matek i dla ojców, a jego celem jest ukazanie, że stereotypy rodzicielskie to przeżytek. czas na równość w związkach i w obowiązkach: domowych i opiekuńczych. forma nowej kampanii centrum praw kobiet ma przykuć uwagę odbiorców i odbiorczyń, dać im do myślenia, bo niestety stereotypy wszyscy mamy zakorzenione w głowach, oraz zaprosić do zainteresowania się nowymi uprawnieniami dla ojców” – mówi urszula nowakowska, prezeska fundacji centrum praw kobiet. kampania nawiązuje także do nowych przepisów dotyczących urlopów rodzicielskich, które mają wejść w polsce w życie na początku 2023 roku dzięki dyrektywie work-life balance. głównym celem nowych przepisów jest ułatwianie rodzicom godzenie życia zawodowego i rodzinnego, zachęcanie ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich i niwelowanie nierówności płciowych w obszarze obowiązków domowych i opiekuńczych, a także ułatwianie kobietom szybszy powrót na rynek pracy. w spocie promującym kampanię wystąpili hubert urbański, rafał gębura, a także krzysztof zarzecki, kinga jasik, wiktoria gorodeckaja i klara bielawka. (bs).