Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Możecie nas odmieniać…” – marki, miasta i instytucje reagują na sprawę InPostu. w ostatnich dniach w mediach pojawiły się liczne publikacje oraz reakcje internautów na informację, że firma kurierska inpost zabrania odmieniania nazwy swoich automatów „paczkomat”. głos w sprawie zabrał prezes firmy, rafał brzoska, który opublikował wideo, w którym wyjaśnia, jaki był zamysł firmy, i dementuje, by zabraniała ona klientom odmieniania nazwy własnej automatu paczkowego. czytaj też: co z odmianą słowa „paczkomat”? inpost zabiera głos. na całą sytuację zareagowały już znane marki, miasta oraz instytucje, które wzajemnie oznaczają się w postach w mediach społecznościowych oraz informują, jak odmieniać ich nazwy. wpisy dodały m.in. agencje gethero i personal pr, polskie stowarzyszenie public relations, radio złote przeboje, meloradio, oraz marki takie jak: biedronka, żabka, jysk, ikea, halfprice czy ccc. głos zabrało również zoo wrocław, miasto gdańsk i starogard. źródło: facebook.com/getheropl. źródło: facebook.com/personal.pr. źródło: facebook.com/polskipr. źródło: facebook.com/biedronkacodziennie. źródło: facebook.com/ikeapl. źródło: facebook.com/jysk.polska. źródło: facebook.com/zabkapolska. źródło: facebook.com/cccshoesbags. źródło: facebook.com/halfprice.polska. źródło: facebook.com/mbank.polska. źródło: facebook.com/zloteprzeboje. źródło: facebook.com/meloradio. źródło: facebook.com/wroclawskiezoo. źródło: facebook.com/gdansk. źródło: facebook.com/starogard. w obronie inpostu stanęła natomiast platforma receptomat, zajmująca się wystawianiem e-recept. źródło: facebook.com/receptomat. (bs).
W ostatnich dniach w mediach pojawiły się liczne publikacje oraz reakcje internautów na informację, że firma kurierska InPost zabrania odmieniania nazwy swoich automatów „Paczkomat”.
Głos w sprawie zabrał prezes firmy, Rafał Brzoska, który opublikował wideo, w którym wyjaśnia, jaki był zamysł firmy, i dementuje, by zabraniała ona klientom odmieniania nazwy własnej automatu paczkowego.
Czytaj też: Co z odmianą słowa „Paczkomat”? InPost zabiera głos
Na całą sytuację zareagowały już znane marki, miasta oraz instytucje, które wzajemnie oznaczają się w postach w mediach społecznościowych oraz informują, jak odmieniać ich nazwy. Wpisy dodały m.in. agencje GetHero i Personal PR, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Radio Złote Przeboje, Meloradio, oraz marki takie jak: Biedronka, Żabka, Jysk, IKEA, HalfPrice czy CCC. Głos zabrało również ZOO Wrocław, Miasto Gdańsk i Starogard.

Źródło: facebook.com/GetHeroPL

Źródło: facebook.com/personal.pr

Źródło: facebook.com/polskipr

Źródło: facebook.com/BiedronkaCodziennie

Źródło: facebook.com/IKEApl

Źródło: facebook.com/JYSK.polska

Źródło: facebook.com/zabkapolska

Źródło: facebook.com/cccshoesbags

Źródło: facebook.com/HalfPrice.Polska

Źródło: facebook.com/mBank.Polska

Źródło: facebook.com/zloteprzeboje

Źródło: facebook.com/meloradio

Źródło: facebook.com/wroclawskiezoo

Źródło: facebook.com/gdansk

Źródło: facebook.com/starogard
W obronie InPostu stanęła natomiast platforma Receptomat, zajmująca się wystawianiem e-recept.

Źródło: facebook.com/Receptomat
(bs)