Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Producenci papryki ogłaszają zapytanie ofertowe w ramach projektu „Moc polskich warzyw”. zrzeszenie producentów papryki rp ogłosiło zapytanie ofertowe dotyczące projektu „moc polskich warzyw”. przedmiotem zadania jest prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych z zakresu pr. głównym celem projektu będzie zwiększenie spożycia krajowych owoców i warzyw oraz ich przetworów, w tym produktów ekologicznych, a także produktów wytwarzanych lokalnie lub pochodzących z lokalnych surowców. dodatkowo, zadanie będzie obejmować edukację konsumentów w zakresie zmiany postrzegania warzyw i owoców i ich pierwszoplanowej roli w diecie. w ramach projektu zaplanowano m.in. kampanię edukacyjno-promocyjną na instagramie we współpracy z influencerami, realizowaną od sierpnia do listopada 2023 roku, kampanię w radio, prowadzenie profilu kampanii „moc polskich warzyw” na facebooku oraz na instagramie, opracowanie broszur informacyjno-kulinarnych i organizację eventów. główne grupy docelowe projektu to konsumenci w wieku od 16 do 59 lat, matki w wieku od 19 do 39 lat, osoby starsze dbające o zdrowie, lekarze, dziennikarze, influencerzy, eksperci żywieniowi, trenerzy oraz dietetycy. termin wykonania zamówienia to 30 marca 2024 roku. oferty można składać do 3 kwietnia 2023 roku do godziny 12:00 w biurze zrzeszenia producentów papryki rp przy ul. radomskiej 2, 26-414 potworów. szczegóły dostępne są na stronie. (bs).
Zrzeszenie Producentów Papryki RP ogłosiło zapytanie ofertowe dotyczące projektu „Moc polskich warzyw”. Przedmiotem zadania jest prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych z zakresu PR.
Głównym celem projektu będzie zwiększenie spożycia krajowych owoców i warzyw oraz ich przetworów, w tym produktów ekologicznych, a także produktów wytwarzanych lokalnie lub pochodzących z lokalnych surowców. Dodatkowo, zadanie będzie obejmować edukację konsumentów w zakresie zmiany postrzegania warzyw i owoców i ich pierwszoplanowej roli w diecie.
W ramach projektu zaplanowano m.in. kampanię edukacyjno-promocyjną na Instagramie we współpracy z influencerami, realizowaną od sierpnia do listopada 2023 roku, kampanię w radio, prowadzenie profilu kampanii „Moc polskich warzyw” na Facebooku oraz na Instagramie, opracowanie broszur informacyjno-kulinarnych i organizację eventów.
Główne grupy docelowe projektu to konsumenci w wieku od 16 do 59 lat, matki w wieku od 19 do 39 lat, osoby starsze dbające o zdrowie, lekarze, dziennikarze, influencerzy, eksperci żywieniowi, trenerzy oraz dietetycy.
Termin wykonania zamówienia to 30 marca 2024 roku.
Oferty można składać do 3 kwietnia 2023 roku do godziny 12:00 w biurze Zrzeszenia Producentów Papryki RP przy ul. Radomskiej 2, 26-414 Potworów.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)