Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Województwo podlaskie szuka agencji do realizacji kampanii promocyjnej. urząd marszałkowski województwa podlaskiego ogłosił przetarg na przygotowanie, przeprowadzenie oraz monitorowanie kampanii promocyjnej, której celem jest popularyzacja potencjału gospodarczego i inwestycyjnego podlasia na rynku polskim. kampania realizowana będzie pod hasłem „podlaskie – naturalna droga rozwoju”. do zadań wybranej agencji będzie należeć m.in. opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie kreacji graficznych, zakup mediów, monitorowanie emisji materiałów, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej oraz opracowywanie harmonogramów, klucza wizualnego i formatów reklamowych. kampania obejmie działania w mediach społecznościowych: na facebooku, instagramie, youtubie, twitterze oraz linkedinie. głównym celem kampanii będzie zaprezentowanie mieszkańcom polski atrakcyjności inwestycyjnej i gospodarczej województwa podlaskiego oraz innowacyjnych produktów powstających na terenie regionu. dodatkowym celem będzie również budowanie pozytywnego wizerunku podlasia oraz promocja firm prowadzących działalność na tym terenie. zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 31 października 2023 roku. termin składania ofert mija 19 kwietnia 2023 roku o godzinie 10:00. szczegóły dostępne są na stronie. (bs).
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ogłosił przetarg na przygotowanie, przeprowadzenie oraz monitorowanie kampanii promocyjnej, której celem jest popularyzacja potencjału gospodarczego i inwestycyjnego Podlasia na rynku polskim. Kampania realizowana będzie pod hasłem „Podlaskie – naturalna droga rozwoju”.
Do zadań wybranej agencji będzie należeć m.in. opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie kreacji graficznych, zakup mediów, monitorowanie emisji materiałów, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej oraz opracowywanie harmonogramów, klucza wizualnego i formatów reklamowych.
Kampania obejmie działania w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie, YouTubie, Twitterze oraz LinkedInie.
Głównym celem kampanii będzie zaprezentowanie mieszkańcom Polski atrakcyjności inwestycyjnej i gospodarczej województwa podlaskiego oraz innowacyjnych produktów powstających na terenie regionu. Dodatkowym celem będzie również budowanie pozytywnego wizerunku Podlasia oraz promocja firm prowadzących działalność na tym terenie.
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 31 października 2023 roku.
Termin składania ofert mija 19 kwietnia 2023 roku o godzinie 10:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)