Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Manchester City i Xylem zwracają uwagę na problem skażenia wód. angielski klub piłkarski manchester city włącza się w walkę o środowisko naturalne. drużyna oraz xylem, dostawca technologii wodnych, rozpoczynają kampanię „bohaterowie wody”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem zanieczyszczonych wód i zaangażowanie jak najwiekszej liczby osób do podpisania apelu do światowych liderów. obrazujący akcję spot przedstawia najgorszą możliwą wizję, w której zanieczyszczona woda zalewa rodzinie dom oraz uniemożliwia ucieczkę z niego. źródło: youtube/xylem. kampania ma „zainspirować do myślenia o wodzie w inny sposób i podjęcia działań, które pomogą stworzyć bardziej bezpieczne i zrównoważone środowisko”. inicjatorzy akcji apelują do międzynarodowych i krajowych instytucji o przestrzeganie zobowiązań w zakresie ograniczania wpływu nieoczyszczonych ścieków, a także zachęcają społeczeństwo do działania. jak informują organizatorzy akcji, ponad 80 proc. światowych ścieków trafia do wód powierzchniowych w stanie nieoczyszczonym, co wywołuje choroby u milionów ludzi, przyspiesza zmiany klimatyczne oraz niszczy środowisko. „poprzez kampanię chcemy uświadamiać i zachęcać do natychmiastowych działań. o problemach klimatycznych mówi się na tyle dużo, że niekiedy przestajemy te przekazy w ogóle słyszeć. właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tak wyrazisty spot. choć przedstawiona w nim wizja jest katastroficzna, jest niestety jak najbardziej możliwa, jeżeli jako ludzkość nie zaczniemy przeciwdziałać zanieczyszczającym nasze rzeki oraz morza ściekom i śmieciom. wierzymy, że dzięki współpracy z manchesterem city i zaangażowaniu pepa guardioli przekonamy jak najwięcej osób do wsparcia akcji” – mówi dominika kołodziejska, regional marketing operations manager ee w xylem water solutions polska. akcja jest kontynuacją trwającej od 2018 roku współpracy xylem i manchesteru city na rzecz środowiska. (zd).
Angielski klub piłkarski Manchester City włącza się w walkę o środowisko naturalne. Drużyna oraz Xylem, dostawca technologii wodnych, rozpoczynają kampanię „Bohaterowie wody”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem zanieczyszczonych wód i zaangażowanie jak najwiekszej liczby osób do podpisania apelu do światowych liderów.
Obrazujący akcję spot przedstawia najgorszą możliwą wizję, w której zanieczyszczona woda zalewa rodzinie dom oraz uniemożliwia ucieczkę z niego.
Źródło: YouTube/Xylem
Kampania ma „zainspirować do myślenia o wodzie w inny sposób i podjęcia działań, które pomogą stworzyć bardziej bezpieczne i zrównoważone środowisko”. Inicjatorzy akcji apelują do międzynarodowych i krajowych instytucji o przestrzeganie zobowiązań w zakresie ograniczania wpływu nieoczyszczonych ścieków, a także zachęcają społeczeństwo do działania.
Jak informują organizatorzy akcji, ponad 80 proc. światowych ścieków trafia do wód powierzchniowych w stanie nieoczyszczonym, co wywołuje choroby u milionów ludzi, przyspiesza zmiany klimatyczne oraz niszczy środowisko.
„Poprzez kampanię chcemy uświadamiać i zachęcać do natychmiastowych działań. O problemach klimatycznych mówi się na tyle dużo, że niekiedy przestajemy te przekazy w ogóle słyszeć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tak wyrazisty spot. Choć przedstawiona w nim wizja jest katastroficzna, jest niestety jak najbardziej możliwa, jeżeli jako ludzkość nie zaczniemy przeciwdziałać zanieczyszczającym nasze rzeki oraz morza ściekom i śmieciom. Wierzymy, że dzięki współpracy z Manchesterem City i zaangażowaniu Pepa Guardioli przekonamy jak najwięcej osób do wsparcia akcji” – mówi Dominika Kołodziejska, Regional Marketing Operations Manager EE w Xylem Water Solutions Polska.
Akcja jest kontynuacją trwającej od 2018 roku współpracy Xylem i Manchesteru City na rzecz środowiska. (zd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Manchester City i Xylem zwracają uwagę na problem skażenia wód. angielski klub piłkarski manchester city włącza się w walkę o środowisko naturalne. drużyna oraz xylem, dostawca technologii wodnych, rozpoczynają kampanię „bohaterowie wody”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem zanieczyszczonych wód i zaangażowanie jak najwiekszej liczby osób do podpisania apelu do światowych liderów. obrazujący akcję spot przedstawia najgorszą możliwą wizję, w której zanieczyszczona woda zalewa rodzinie dom oraz uniemożliwia ucieczkę z niego. źródło: youtube/xylem. kampania ma „zainspirować do myślenia o wodzie w inny sposób i podjęcia działań, które pomogą stworzyć bardziej bezpieczne i zrównoważone środowisko”. inicjatorzy akcji apelują do międzynarodowych i krajowych instytucji o przestrzeganie zobowiązań w zakresie ograniczania wpływu nieoczyszczonych ścieków, a także zachęcają społeczeństwo do działania. jak informują organizatorzy akcji, ponad 80 proc. światowych ścieków trafia do wód powierzchniowych w stanie nieoczyszczonym, co wywołuje choroby u milionów ludzi, przyspiesza zmiany klimatyczne oraz niszczy środowisko. „poprzez kampanię chcemy uświadamiać i zachęcać do natychmiastowych działań. o problemach klimatycznych mówi się na tyle dużo, że niekiedy przestajemy te przekazy w ogóle słyszeć. właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tak wyrazisty spot. choć przedstawiona w nim wizja jest katastroficzna, jest niestety jak najbardziej możliwa, jeżeli jako ludzkość nie zaczniemy przeciwdziałać zanieczyszczającym nasze rzeki oraz morza ściekom i śmieciom. wierzymy, że dzięki współpracy z manchesterem city i zaangażowaniu pepa guardioli przekonamy jak najwięcej osób do wsparcia akcji” – mówi dominika kołodziejska, regional marketing operations manager ee w xylem water solutions polska. akcja jest kontynuacją trwającej od 2018 roku współpracy xylem i manchesteru city na rzecz środowiska. (zd).