Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Czy PR boi się sztucznej inteligencji? Raport. agencja dfusion communication opublikowała w czerwcu 2023 roku badanie „czy ai śni o public relations?”. jak wynika z raportu, specjaliści z branży pr nie boją się sztucznej inteligencji (ai), wręcz korzystają z jej wsparcia przy pracy. 75 proc. ankietowanych liczy, że sztuczna inteligencja pomoże szybciej napisać tekst czy zrobić grafikę, a 50 proc. szuka w ai pomysłów na kampanię. „chatgpt wywołał istną burzę medialną wokół ai, ale przecież nie tylko do tego narzędzia ogranicza się sztuczna inteligencja. dzisiaj firmy, które myślą o wykorzystaniu mocy algorytmów, muszą przygotować swoje organizacje i pracowników na ich wprowadzenie. ocenić ryzyko, zmapować procesy, gdzie faktycznie ai może wspierać pracę ludzi, zwiększać ich produktywność. no i co najważniejsze, skutecznie zakomunikować rolę ai w organizacji. nie ma bowiem wątpliwości, że przyjdzie nam współpracować ze sztuczną inteligencją i to od właściwej komunikacji będzie zależało to, jak zespoły przyjmą nowe możliwości i poradzą sobie z zagrożeniami” – podkreśla łukasz malczewski, managing partner w dfusion communication, jeden z autorów raportu. 29 proc. badanych korzysta w pracy ze sztucznej inteligencji i narzędzi takich jak chatgpt (74 proc.) i midjourney do tworzenia grafik (17 proc.). 32 proc. ankietowanych z kolei uważa, że ai zagrozi miejscom pracy w pr. 86 proc. badanych stwierdziło, że największym zagrożeniem dla tej branży ze strony sztucznej inteligencji jest tworzenie fake newsów. z kolei 95 proc. respondentów uważa, że to człowiek powinien mieć rolę kontrolną wobec ai. (zd).
Agencja Dfusion Communication opublikowała w czerwcu 2023 roku badanie „Czy AI śni o Public Relations?”.
Jak wynika z raportu, specjaliści z branży PR nie boją się sztucznej inteligencji (AI), wręcz korzystają z jej wsparcia przy pracy.
75 proc. ankietowanych liczy, że sztuczna inteligencja pomoże szybciej napisać tekst czy zrobić grafikę, a 50 proc. szuka w AI pomysłów na kampanię.
„ChatGPT wywołał istną burzę medialną wokół AI, ale przecież nie tylko do tego narzędzia ogranicza się sztuczna inteligencja. Dzisiaj firmy, które myślą o wykorzystaniu mocy algorytmów, muszą przygotować swoje organizacje i pracowników na ich wprowadzenie. Ocenić ryzyko, zmapować procesy, gdzie faktycznie AI może wspierać pracę ludzi, zwiększać ich produktywność. No i co najważniejsze, skutecznie zakomunikować rolę AI w organizacji. Nie ma bowiem wątpliwości, że przyjdzie nam współpracować ze sztuczną inteligencją i to od właściwej komunikacji będzie zależało to, jak zespoły przyjmą nowe możliwości i poradzą sobie z zagrożeniami” – podkreśla Łukasz Malczewski, Managing Partner w Dfusion communication, jeden z autorów raportu.
29 proc. badanych korzysta w pracy ze sztucznej inteligencji i narzędzi takich jak ChatGPT (74 proc.) i Midjourney do tworzenia grafik (17 proc.).
32 proc. ankietowanych z kolei uważa, że AI zagrozi miejscom pracy w PR. 86 proc. badanych stwierdziło, że największym zagrożeniem dla tej branży ze strony sztucznej inteligencji jest tworzenie fake newsów. Z kolei 95 proc. respondentów uważa, że to człowiek powinien mieć rolę kontrolną wobec AI. (zd)