Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Adidas Originals odświeża logo. we wrześniu 2023 roku adidas originals odświeżył identyfikację wizualną, a także wprowadził nowe hasło przewodnie: „we gave the world an original. you gave us a thousand back”. „marka wprowadza nowy kierunek wizualny, który oddaje hołd liczbie trzy”. marka zastosowała w identyfikacji wizualnej nowy font. odświeżone logo będzie teraz przedstawiało charakterystyczną koniczynę, jednak bez napisu „adidas”. w ramach nowej kampanii powstały trzy spoty opowiadające historię o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marki. w każdym filmie zaprezentowany został inny model butów. źródło: youtube/adidas originals. (zd).
We wrześniu 2023 roku Adidas Originals odświeżył identyfikację wizualną, a także wprowadził nowe hasło przewodnie: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back”.
„Marka wprowadza nowy kierunek wizualny, który oddaje hołd liczbie trzy”. Marka zastosowała w identyfikacji wizualnej nowy font.
Odświeżone logo będzie teraz przedstawiało charakterystyczną koniczynę, jednak bez napisu „adidas”.
W ramach nowej kampanii powstały trzy spoty opowiadające historię o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marki. W każdym filmie zaprezentowany został inny model butów.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Adidas Originals odświeża logo. we wrześniu 2023 roku adidas originals odświeżył identyfikację wizualną, a także wprowadził nowe hasło przewodnie: „we gave the world an original. you gave us a thousand back”. „marka wprowadza nowy kierunek wizualny, który oddaje hołd liczbie trzy”. marka zastosowała w identyfikacji wizualnej nowy font. odświeżone logo będzie teraz przedstawiało charakterystyczną koniczynę, jednak bez napisu „adidas”. w ramach nowej kampanii powstały trzy spoty opowiadające historię o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marki. w każdym filmie zaprezentowany został inny model butów. źródło: youtube/adidas originals. (zd).