Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w Lifetubie. Agencja prezentuje nową identyfikację wizualną. z okazji lifetube zaprezentował odświeżoną identyfikację wizualną. firma oferuje także nowe usługi dla influencerów oraz marek. oprócz obsługi menedżerskiej, nawiązywania współprac z markami oraz obsługi technicznej w ramach sieci mcn, agencja zajmie się optymalizacją treści w mediach społecznościowych, która ma na celu zwiększenie przychodów z reklam, zaawansowaną analityką, dystrybucją przekazów na wielu platformach, współtworzeniem merchandisingu i utworzeniem zaplecza e-commerce. nowa oferta obejmuje także produkcję treści wideo, wsparcie mediowe na platformach społecznościowych i prowadzenie profili dla marek w mediach społecznościowych, m.in. na youtubie oraz tiktoku. firma zmieniła również znak rozpoznawczy oraz uprościła portfolio swoich marek. zniknęły marki lttm i talentmedia. [[{„fid”:”77777″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”stara identyfikacja wizualna lifetuba”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”stara identyfikacja wizualna lifetuba”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”stara identyfikacja wizualna lifetuba”,”title”:”stara identyfikacja wizualna lifetuba”,”class”:”media-element file-default”}}]]. poprzednie logo lifetube’a. [[{„fid”:”77778″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”logo lifetuba”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”logo lifetuba”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”logo lifetuba”,”title”:”logo lifetuba”,”class”:”media-element file-default”}}]]. logo lifetube’a. „jako nasz znak wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha. symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy. neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. doskonale udało się to uchwycić specjalistom z mamastudio” – powiedział michał dębski, head of communications and international growth w lifetubie. przedstawiciele agencji zapowiedzieli, że z okazji 10. urodzin firmy mają w planach jeszcze kilka zmian na kolejne miesiące. (af).
Z okazji Lifetube zaprezentował odświeżoną identyfikację wizualną. Firma oferuje także nowe usługi dla influencerów oraz marek.
Oprócz obsługi menedżerskiej, nawiązywania współprac z markami oraz obsługi technicznej w ramach sieci MCN, agencja zajmie się optymalizacją treści w mediach społecznościowych, która ma na celu zwiększenie przychodów z reklam, zaawansowaną analityką, dystrybucją przekazów na wielu platformach, współtworzeniem merchandisingu i utworzeniem zaplecza e-commerce.
Nowa oferta obejmuje także produkcję treści wideo, wsparcie mediowe na platformach społecznościowych i prowadzenie profili dla marek w mediach społecznościowych, m.in. na YouTubie oraz TikToku.
Firma zmieniła również znak rozpoznawczy oraz uprościła portfolio swoich marek. Zniknęły marki LTTM i TalentMedia.
[[{„fid”:”77777″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”,”title”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Poprzednie logo Lifetube’a
[[{„fid”:”77778″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Logo Lifetuba”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Logo Lifetuba”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Logo Lifetuba”,”title”:”Logo Lifetuba”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Logo Lifetube’a
„Jako nasz znak wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy. Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. Doskonale udało się to uchwycić specjalistom z Mamastudio” – powiedział Michał Dębski, Head of Communications and International Growth w Lifetubie.
Przedstawiciele agencji zapowiedzieli, że z okazji 10. urodzin firmy mają w planach jeszcze kilka zmian na kolejne miesiące. (af)