Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Lettly chce edukować o influencer marketingu. w listopadzie 2023 roku lettly – agencja influencermarketingowa – ruszyła z kampanią „influencer is not an idea”. celem akcji jest edukacja na temat współpracy z twórcami internetowymi oraz wyznaczanie nowych standardów w branży przez promocję strategicznego i jakościowego podejścia do influencer marketingu. na potrzeby kampanii powstał spot wideo, mający formę manifestu. w filmie, którego hasłem przewodnim jest „influencer is not an idea”, występują filip szyc, aleksandra hamkało, piotr czaykowski, oliwia nincevic i michał marszał. narratorem jest natomiast hubert urbański. celem spotu jest unaocznienie, że influencer marketing to przede wszystkim przemyślana strategia i kreacja. wideo jest zapowiedzią nowej komunikacji marketingowej agencji, nawiązuje również do zmian w jej strukturze. lettly poszerza bowiem swój zespół o o dział strategiczny, za który odpowiedzialne są ania nadolińska – marketing & strategy manager, oraz zuza ledworowska – bussines development manager. kolejnym etapem kampanii świadomościowej będzie konferencja „influencer is not an idea” – lettly planuje rozpocząć działania komunikacyjne na jej temat w grudniu. cała kcja potrwa do końca stycznia 2024 roku. (an).
W listopadzie 2023 roku Lettly – agencja influencermarketingowa – ruszyła z kampanią „Influencer is not an idea”. Celem akcji jest edukacja na temat współpracy z twórcami internetowymi oraz wyznaczanie nowych standardów w branży przez promocję strategicznego i jakościowego podejścia do influencer marketingu.
Na potrzeby kampanii powstał spot wideo, mający formę manifestu. W filmie, którego hasłem przewodnim jest „Influencer is not an idea”, występują Filip Szyc, Aleksandra Hamkało, Piotr Czaykowski, Oliwia Nincevic i Michał Marszał. Narratorem jest natomiast Hubert Urbański. Celem spotu jest unaocznienie, że influencer marketing to przede wszystkim przemyślana strategia i kreacja.
Wideo jest zapowiedzią nowej komunikacji marketingowej agencji, nawiązuje również do zmian w jej strukturze. Lettly poszerza bowiem swój zespół o o dział strategiczny, za który odpowiedzialne są Ania Nadolińska – Marketing & Strategy Manager, oraz Zuza Ledworowska – Bussines Development Manager.
Kolejnym etapem kampanii świadomościowej będzie konferencja „Influencer is not an idea” – Lettly planuje rozpocząć działania komunikacyjne na jej temat w grudniu. Cała kcja potrwa do końca stycznia 2024 roku. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Lettly chce edukować o influencer marketingu. w listopadzie 2023 roku lettly – agencja influencermarketingowa – ruszyła z kampanią „influencer is not an idea”. celem akcji jest edukacja na temat współpracy z twórcami internetowymi oraz wyznaczanie nowych standardów w branży przez promocję strategicznego i jakościowego podejścia do influencer marketingu. na potrzeby kampanii powstał spot wideo, mający formę manifestu. w filmie, którego hasłem przewodnim jest „influencer is not an idea”, występują filip szyc, aleksandra hamkało, piotr czaykowski, oliwia nincevic i michał marszał. narratorem jest natomiast hubert urbański. celem spotu jest unaocznienie, że influencer marketing to przede wszystkim przemyślana strategia i kreacja. wideo jest zapowiedzią nowej komunikacji marketingowej agencji, nawiązuje również do zmian w jej strukturze. lettly poszerza bowiem swój zespół o o dział strategiczny, za który odpowiedzialne są ania nadolińska – marketing & strategy manager, oraz zuza ledworowska – bussines development manager. kolejnym etapem kampanii świadomościowej będzie konferencja „influencer is not an idea” – lettly planuje rozpocząć działania komunikacyjne na jej temat w grudniu. cała kcja potrwa do końca stycznia 2024 roku. (an).