Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
IMM przejmuje Newspointa i planuje ekspansję zagraniczną. instytut monitorowania mediów , lider w branży monitoringu i analizy mediów, kupił wszystkie udziały firmy newspoint. transakcji dokonano 4 stycznia 2024 roku. instytut monitorowania mediów sa nabył 100 proc. udziałów spółki newspoint. jak wyjaśnia imm, to kolejny krok w realizacji strategii firmy nastawionej na intensywny rozwój, dzięki któremu imm znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów. „zyskują na tym przede wszystkim klienci” – mówi paweł sanowski, prezes zarządu instytutu monitorowania mediów. spółka newspoint pozostaje na rynku, a obie firmy będą działać równolegle i komplementarnie uzupełniać swoje usługi. „w imm stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać” – wyjaśnia paweł sanowski. jak dodaje, kupno newspointa niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed firmami nowe perspektywy. „dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów” – podkreśla prezes instytutu monitorowania mediów. wcześniej, w 2008 roku, imm zakupił rumuńską spółkę mediatrust, która od tamtej pory zwiększyła 12-krotnie sprzedaż i stała się największą rumuńską firmą w branży z ponad 50 proc. udziałem w rynku. teraz grupa imm, poszerzona o newspoint, planuje dalszą ekspansję, w tym międzynarodową. „w obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. warto podkreślić, że imm ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na ai. jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów r&d dofinansowanych ze środków ue z budżetem przekraczającym 6 mln zł. beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy imm” – dodaje agata andruszkiewicz, członkini zarządu instytutu monitorowania mediów. instytut monitorowania mediów działa od 2000 roku. zajmuje się wyszukiwaniem, analizą i archiwizacją materiałów ukazujących się we wszystkich mediach. imm monitoruje prasę, radio, telewizję, portale internetowe i social media, a także podcasty i kanały wideo.
Instytut Monitorowania Mediów, lider w branży monitoringu i analizy mediów, kupił wszystkie udziały firmy Newspoint. Transakcji dokonano 4 stycznia 2024 roku.
Instytut Monitorowania Mediów SA nabył 100 proc. udziałów spółki Newspoint. Jak wyjaśnia IMM, to kolejny krok w realizacji strategii firmy nastawionej na intensywny rozwój, dzięki któremu IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów. „Zyskują na tym przede wszystkim klienci” – mówi Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
Spółka Newspoint pozostaje na rynku, a obie firmy będą działać równolegle i komplementarnie uzupełniać swoje usługi.
„W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać” – wyjaśnia Paweł Sanowski. Jak dodaje, kupno Newspointa niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed firmami nowe perspektywy. „Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów” – podkreśla prezes Instytutu Monitorowania Mediów.
Wcześniej, w 2008 roku, IMM zakupił rumuńską spółkę mediaTRUST, która od tamtej pory zwiększyła 12-krotnie sprzedaż i stała się największą rumuńską firmą w branży z ponad 50 proc. udziałem w rynku.
Teraz grupa IMM, poszerzona o Newspoint, planuje dalszą ekspansję, w tym międzynarodową.
„W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 mln zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM” – dodaje Agata Andruszkiewicz, członkini zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
Instytut Monitorowania Mediów działa od 2000 roku. Zajmuje się wyszukiwaniem, analizą i archiwizacją materiałów ukazujących się we wszystkich mediach. IMM monitoruje prasę, radio, telewizję, portale internetowe i social media, a także podcasty i kanały wideo.