Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WPP łączy agencje Hill & Knowlton i BCW pod nazwą Burson. globalna sieć marketingowa wpp ogłosiła połączenie swoich dwóch największych agencji pr – hill & knowlton i bcw. w efekcie powstanie firma burson. jak podaje wpp w komunikacie opublikowanym 25 stycznia 2024 roku, burson ma być agencją „nowoczesnej komunikacji”, oferującą pełen zakres usług, skupioną na budowaniu i ochronie reputacji. sieć wyjaśnia, że połączenie agencji umożliwi „najlepszą obsługę klientów w złożonym i zmiennym środowisku, kiedy to strategiczna komunikacja z interesariuszami jest istotna jak nigdy dotąd”. corey dubrowa (po prawej), obecny globalny dyrektor generalny bcw, obejmie stanowisko globalnego dyrektora generalnego burson. annamaria desalva (z lewej), dotychczasowa globalna prezes i dyrektor generalna hill & knowlton, została z kolei mianowana globalną prezeską nowo powstałej firmy. razem będą kierować strategią agencji, obsługą klienta, a także dbać o doświadczenia pracowników i kulturę organizacyjną. annamaria desalva i corey dubrowa. kierownictwo firmy burson będzie składać się z dyrektorów ds. komunikacji i innych członków kadry kierowniczej wyższego szczebla z obu agencji. nominacje będą ogłaszane przez cały 2024 rok – zapowiada wpp. fuzja ma zakończyć się 1 lipca 2024 roku. jeszcze w tym roku ma zostać zaprezentowana nowa tożsamość korporacyjna – czytamy. burson będzie zatrudniać 6000 pracowników na 43 rynkach. nazwa nowo utworzonej agencji ma „oddawać cześć zmarłemu haroldowi bursonowi”, pionierowi branży pr, twórcy burson marsteller (połączonego później z cohn & wolfe, w efekcie czego powstało bcw). „harold burson mocno wierzył, że czyny są silniejsze niż słowa, dlatego uczciwość, przejrzystość, rzetelność i doskonałość uznał za wiodące zasady swojej działalności” – mówi corey dubrowa. jak dodaje dyrektor generalny, zasady te „stanowią podstawowe ideały firmy burson, na których wyznaczymy poprzeczkę nowoczesnej komunikacji”, wykorzystującej szereg innowacji, w szczególności sztuczną inteligencję. jak czytamy w komunikacie, hill & knowlton wnosi do nowego podmiotu „istotny impuls biznesowy, talent i innowacje”. marka hill & knowlton będzie działać w ramach firmy burson i obsługiwać wybranych klientów w zakresie komunikacji strategicznej, doradztwa i public affairs. co więcej, w ramach burson nadal mają działać jako marki gci health i axicom, oferujące specjalistyczną obsługę wyspecjalizowaną odpowiednio w zakresie opieki zdrowotnej i komunikacji technologicznej. (mb).
Globalna sieć marketingowa WPP ogłosiła połączenie swoich dwóch największych agencji PR – Hill & Knowlton i BCW. W efekcie powstanie firma Burson.
Jak podaje WPP w komunikacie opublikowanym 25 stycznia 2024 roku, Burson ma być agencją „nowoczesnej komunikacji”, oferującą pełen zakres usług, skupioną na budowaniu i ochronie reputacji. Sieć wyjaśnia, że połączenie agencji umożliwi „najlepszą obsługę klientów w złożonym i zmiennym środowisku, kiedy to strategiczna komunikacja z interesariuszami jest istotna jak nigdy dotąd”.
Corey duBrowa (po prawej), obecny globalny dyrektor generalny BCW, obejmie stanowisko globalnego dyrektora generalnego Burson. AnnaMaria DeSalva (z lewej), dotychczasowa globalna prezes i dyrektor generalna Hill & Knowlton, została z kolei mianowana globalną prezeską nowo powstałej firmy. Razem będą kierować strategią agencji, obsługą klienta, a także dbać o doświadczenia pracowników i kulturę organizacyjną.

AnnaMaria DeSalva i Corey duBrowa
Kierownictwo firmy Burson będzie składać się z dyrektorów ds. komunikacji i innych członków kadry kierowniczej wyższego szczebla z obu agencji. Nominacje będą ogłaszane przez cały 2024 rok – zapowiada WPP.
Fuzja ma zakończyć się 1 lipca 2024 roku. Jeszcze w tym roku ma zostać zaprezentowana nowa tożsamość korporacyjna – czytamy.
Burson będzie zatrudniać 6000 pracowników na 43 rynkach.
Nazwa nowo utworzonej agencji ma „oddawać cześć zmarłemu Haroldowi Bursonowi”, pionierowi branży PR, twórcy Burson Marsteller (połączonego później z Cohn & Wolfe, w efekcie czego powstało BCW). „Harold Burson mocno wierzył, że czyny są silniejsze niż słowa, dlatego uczciwość, przejrzystość, rzetelność i doskonałość uznał za wiodące zasady swojej działalności” – mówi Corey duBrowa. Jak dodaje dyrektor generalny, zasady te „stanowią podstawowe ideały firmy Burson, na których wyznaczymy poprzeczkę nowoczesnej komunikacji”, wykorzystującej szereg innowacji, w szczególności sztuczną inteligencję.
Jak czytamy w komunikacie, Hill & Knowlton wnosi do nowego podmiotu „istotny impuls biznesowy, talent i innowacje”. Marka Hill & Knowlton będzie działać w ramach firmy Burson i obsługiwać wybranych klientów w zakresie komunikacji strategicznej, doradztwa i public affairs. Co więcej, w ramach Burson nadal mają działać jako marki GCI Health i AxiCom, oferujące specjalistyczną obsługę wyspecjalizowaną odpowiednio w zakresie opieki zdrowotnej i komunikacji technologicznej. (mb)