Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Klaudia Halejcio dla Nice To Fit You. catering dietetyczny nice to fit you wybrał klaudię halejcio na swoją ambasadorkę. nowa twarz marki jest aktorką i influencerką. kampania z halejcio pojawi się na nośnikach ooh w całej polace oraz w przestrzeni digitalowej. przedstawicielka ntfy będzie tworzyła wspólne treści na social media, m.in. realizowała materiały wideo. „klaudia żyje pełnią życia, jest kobietą odnoszącą sukcesy, a przy tym mamą, partnerką, kobietą realizującą swoje pasje. znajduje w tym wszystkim też czas na to, aby dbać o swój wygląd i zdrowie. uważamy, że wiele kobiet w polsce może się z nią identyfikować na różnych poziomach, a zatem jest idealną osobą, by pokazać, że nasza dieta pudełkowa jest ciekawym, wygodnym i przede wszystkim smacznym rozwiązaniem dla każdego” – mówi sylwia ramos-wójcik, czyli brand managerka w ntfy. umowa została podpisana na 12 miesięcy. za komunikację pr jest odpowiedzialna agencja hagen comm. za zakup mediów odpowiadała firma streetmedia. (an).
Catering dietetyczny Nice To Fit You wybrał Klaudię Halejcio na swoją ambasadorkę. Nowa twarz marki jest aktorką i influencerką.
Kampania z Halejcio pojawi się na nośnikach OOH w całej Polace oraz w przestrzeni digitalowej. Przedstawicielka NTFY będzie tworzyła wspólne treści na social media, m.in. realizowała materiały wideo.
„Klaudia żyje pełnią życia, jest kobietą odnoszącą sukcesy, a przy tym mamą, partnerką, kobietą realizującą swoje pasje. Znajduje w tym wszystkim też czas na to, aby dbać o swój wygląd i zdrowie. Uważamy, że wiele kobiet w Polsce może się z nią identyfikować na różnych poziomach, a zatem jest idealną osobą, by pokazać, że nasza dieta pudełkowa jest ciekawym, wygodnym i przede wszystkim smacznym rozwiązaniem dla każdego” – mówi Sylwia Ramos-Wójcik, czyli Brand Managerka w NTFY.
Umowa została podpisana na 12 miesięcy.
Za komunikację PR jest odpowiedzialna agencja Hagen Comm. Za zakup mediów odpowiadała firma Streetmedia. (an)