Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Z HJ Heinz do Royal Collection. patrycja hatalska objęła 1 września nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. public relations w firmie royal collection. odpowiada za pr korporacyjny, pr produktowy oraz za komunikację wewnętrzną. wcześniej, przez ponad 3 lata, sprawowała stanowisko pr managera i rzecznika prasowego w firmie hj heinz polska, odpowiadając za strategię pr dla marki heinz, pudliszki oraz międzychód. była odpowiedzialna także za realizację działań w zakresie pr-u korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej i za zarządzanie kryzysem. na to stanowisko wciąż trwa rekrutacja. od 2004 do 2005 była związana z agencją konsultingowo-reklamową new communications, która jest przedstawicielstwem dziennika financial times na polskę oraz międzynarodowej organizacji superbrands. zajmowała w niej stanowisko public relations managera/key account managera i odpowiadała za konsulting w zakresie pr (opieka nad kluczowymi klientami firmy; opracowywanie projektów z zakresu pr dla firm). 0d 2000 roku do 2005 pracowała jako pr&special events manager w firmach farmaceutycznych: roche polska oraz polpharma. w obu zajmowała się pr-em korporacyjnym, produktowym oraz komunikacją wewnętrzną. (kk).
Patrycja Hatalska objęła 1 września nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. public relations w firmie Royal Collection. Odpowiada za PR korporacyjny, PR produktowy oraz za komunikację wewnętrzną.
Wcześniej, przez ponad 3 lata, sprawowała stanowisko PR managera i rzecznika prasowego w firmie HJ Heinz Polska, odpowiadając za strategię PR dla marki Heinz, Pudliszki oraz Międzychód. Była odpowiedzialna także za realizację działań w zakresie PR-u korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej i za zarządzanie kryzysem. Na to stanowisko wciąż trwa rekrutacja.
Od 2004 do 2005 była związana z agencją konsultingowo-reklamową New Communications, która jest przedstawicielstwem dziennika Financial Times na Polskę oraz międzynarodowej organizacji Superbrands. Zajmowała w niej stanowisko public relations managera/key account managera i odpowiadała za konsulting w zakresie PR (opieka nad kluczowymi klientami firmy; opracowywanie projektów z zakresu PR dla firm).
0d 2000 roku do 2005 pracowała jako PR&special events manager w firmach farmaceutycznych: Roche Polska oraz Polpharma. W obu zajmowała się PR-em korporacyjnym, produktowym oraz komunikacją wewnętrzną. (kk)