.

10 złotych nagród, 24 srebra. Wyniki XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards

dodano: 
25.11.2022
komentarzy: 
0

W XIII edycji PRCH Retail Awards spośród 103 nominowanych projektów nagrodzono łącznie 35, przyznając 10 złotych nagród i 24 srebrne statuetki. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną dla projektu wyróżniającego się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych, z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody. Ogłoszenie wyników odbyło się 24 listopada 2022 roku podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

„Wczorajsza gala podsumowała XIII edycję PRCH Retail Awards. Nagrodzone projekty, ich jakość i różnorodność pokazały znakomity poziom tegorocznego konkursu. Bardzo dziękuję członkom jury za ich pracę i zaangażowanie, a aplikującym firmom za doskonałe projekty. Dzięki nim wczorajszy wieczór był prawdziwym świętem branży centrów handlowych. Cieszę się, że po pandemicznej przerwie mogliśmy oklaskiwać laureatów wspólnie, wśród licznie zgormadzonych gości. Już dziś zapraszam do udziału w kolejnej edycji” – mówi Jan Dębski, prezes zarządu PRCH.

Lista laureatów – Złote nagrody:

Wydarzenie: za „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” dla Globalworth

Kampania prosprzedażowa: za akcję „Zrób zakupy i odbierz nagrody z motywem obrazu »Tychy« Edwarda Dwurnika” w Gemini Park Tychy, dla Gemini Holding

Kampania wizerunkowa: projekt „Śląskie Atrakcje”, Europa Centralna Gliwice, dla Sierra Balmain Asset Management

Działania i strategia CSR obiektu: za projekt „To miasto zzielenieje!” w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska

Dyrektor obiektu handlowego: dla Joanny Bagińskiej, dyrektor Galerii Katowickiej, Apsys Polska

Marketing manager obiektu handlowego: dla Natalii Pucickiej, menedżer ds. marketingu Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, EPP

Ekspansja sieci handlowej: dla Vision Express

Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Designer Outlet Warszawa, dla PeaksideROS Outlet Management

Efektywność biznesowa obiektu: otrzymuje Manufaktura Łódź, Apsys Polsks

Magazyn obiektu handlowego: e-magazyn Bonarka w Bonarka City Center Kraków, dla NEPI Rockcastle

 

Lista laureatów – Srebrne nagrody

Wydarzenie: 2 równorzędne nagrody:

za „Teatr na leżakach” we wrocławskiej Magnolia Park, dla Multi Poland

oraz

za „Kolorowe centrum świata” w 12 obiektach Atrium, dla Atrium Poland Real Estate Management

Aplikacja Mobilna: 2 równorzędne nagrody:

za platformę lojalnościową Libero w Libero Katowice, dla Echo Investment

oraz

za aplikację EPP Connect w centrach handlowych spółki, dla EPP

Kampania prosprzedażowa: za akcję „Wakacje z kamperem” w Centrum Janki, dla CH Janki/ Apsys Polska

Kampania wizerunkowa: 2 równorzędne nagrody:

za „Warmińska Aura #poprawsobienastrój” w Galerii Warmińskiej i Aura Centrum w Olsztynie, dla NEPI Rockcastle

oraz

za marketing w czasie pandemii, czyli komunikacja vs izolacja w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska

Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji: za „Wejście Smaka. Nowa strefa restauracyjna w Atrium Reduta” w Warszawie, dla Atrium Poland Real Estate Management

Działania i Strategia w Social Media: 2 równorzędne nagrody:

za działania i strategię CH Stary Browar w Poznaniu w social media 2021 r., dla Fortis Centrum ARDEA KS

oraz

za „Bonarka Shopping Play” w Bonarka City Center Kraków, dla NEPI Rockcastle

Działania i strategia CSR obiektu: 2 równorzędne nagrody:

za projekt „Forum Młodzieży - Niebieskie Trampki” w Centrum Handlowym Forum Gdańsk, dla Multi Poland

oraz

za „Science Point. Minicentrum Nauki” w Gemini Park  w Bielsko-Białej, dla Gemini Holding

Agencja marketingowa / eventowa / PR: 2 równorzędne nagrody:

dla Komunikacja Plus

oraz

dla Agencji eventowej 5AM

Ekspansja sieci handlowej: 2 równorzędne nagrody

za eobuwie.pl / MODIVO dla MODIVO

oraz

za Maxi ZOO dla Maxi ZOO Polska

Efektywność biznesowa sieci handlowej: dla Vision Express

Innowacja obiektów handlowych: za Kastell Systemy Szczotek Przemysłowych dla J. Poschlod, P. Maj

Działania ESG obiektu: 2 równorzędne nagrody:

za działania Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej, Westfield Arkadia i Wroclavii, dla Unibail-Rodamco-Westfield

oraz

za działania obiektów FACTORY w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, dla Neinver Polska

Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Focus Mall Zielona Góra, dla NEPI Rockcastle

Efektywność biznesowa obiektu: za Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy w Szczecinie, dla EPP

Magazyn obiektu handlowego: 2 równorzędne nagrody:

za „Katalog Produktowy Domoteki 2021” w Domoteka Warszawa, dla BNP Paribas Real Estate Poland

oraz

za „BrowarMAG” – magazyn Starego Browaru w Poznaniu, dla Fortis Centrum ARDEA KS

W XIII edycji PRCH Retail Awards jury strategiczne przyznało dodatkowo nagrodę specjalną dla projektu „Butik Janki - platforma e-commerce Centrum Janki”. Wyróżnienie za innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży przypadło CH Janki i Cromwell Property Group.

Poza konkursem przyznana została nagroda specjalna zarządu PRCH za najciekawszą realizację wśród parków handlowych, które uzupełniają krajobraz polskiego handlu. Wyróżnienie przypadło firmom Acteeum Group i Equilis w uznaniu realizacji i komercjalizacji Galerii Andrychów.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin