9. Warsaw International Media Summit już za nami!

dodano: 
27.10.2016
komentarzy: 
0

W połowie października w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się 9. edycja Warsaw International Media Summit, wydarzenia poświęconego tematyce najnowszych strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i mediów. W kongresie uczestniczyło ponad 350 gości, a wśród nich m.in. prezesi kluczowych firm sektora telekomunikacyjnego i mediów, regulatora, główni przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą.

 

Uroczystego otwarcia konferencji dokonał Przemysław Kurczewski – przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit, prezes zarządu EmiTel.

Tematyka pierwszego dnia kongresu skupiona była wokół technicznych zmian emisji i dostępu do treści, problematyki dotyczącej nadzoru i finansowania, a także misji mediów. Dyskutowano również na temat zmian modelu konsumpcji mediów i ich wpływie na finansowanie oraz kreowania nowych taktyk obecności na rynku.

 

Pierwszy dzień konferencji zakończył panel dotyczący polskiego rynku TV. W dyskusjach udział wzięli m.in.: Witold Kołodziejski – przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Maciej Maciejowski – członek zarządu ds. Rozwoju Biznesu,TVN S.A., Michał Kozicki - prezes Zarządu, HBO Polska, Dariusz Dąbski - prezes zarządu, TV Puls, Andrzej Matuszyński - prezes zarządu, Eurozet, Włodzimierz Strzemiński - dyrektor Akademii Telewizyjnej, Telewizja Polska, Jakub Brzeczkowski - prezes zarzadu, Eutelsat, Bartosz Dobrzyński - członek zarządu, Dyrektor ds. Marketingu, P4.

 

 

Drugi dzień konferencji otworzył panel dotyczący monetyzacji usług medialnych i modeli biznesowych przyszłości. Następny blok tematyczny skupiony był wokół nowoczesnych technologii w telekomunikacji. Podjęto również debatę m.in. na temat sposobów dystrybucji treści, sieci szerokopasmowych, cyfryzacji radia oraz refarmingu częstotliwości. Dyskusja kończąca drugi dzień objęła problematykę piractwa, w tym m.in. ścigania sprawców przestępstw oraz współpracy z instytucjami rządowymi.

 

Wśród prelegentów drugiego dnia byli m.in.:  Jacek Niewęgłowski - członek zarządu, Dyrektor ds. Strategii, P4, Maciej Staszak - wiceprezes zarządu, EmiTel, Grażyna Piotrowska-Oliwa - prezes zarządu, Virgin Mobile Polska, Maciej Zengel - dyrektor Projektów Infrastrukturalnych i Rozwoju, Orange Polska, Cezary Albrecht - dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska, Teresa Wierzbowska - doradca zarządu ds. Public Affairs Cyfrowy Polsat SA, prezes zarządu Stowarzyszenia Sygnał, prezes zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Jarosław Kordalewski - wiceprezes zarządu ds. Technologicznych i IT, NC+, Anna Wiśniewska - prokurator, Departament Postępowania Przygotowawczego, Prokuratora Okręgowa, Jarosław Mojsiejuk -  dyrektor Biura Wykrywania Nadużyć TV, Cyfrowy Polsat.

 

 

Warsaw International Media Summit od 9 edycji wpisał się w kalendarz spotkań najważniejszych przedstawicieli sektora w Polsce. Kongres co roku gromadzi wybitne grono przedstawicieli polskiego rynku telekomunikacyjnego i medialnego.

Partnerzy 9. edycji Warsaw International Media Summit:
Partnerzy Strategiczni: EmiTel, Atos
Partnerzy: Play, Astra, Asseco, Eutelsat, OKI, Starter24, W.P.iP., Abak, Profescapital, Call Page.
Partner Technologiczny: Meeting Application
Private Tailoring Partner: Balthazar

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.

Zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją z 9. Warsaw International Media Summit oraz stroną internetową wydarzenia:  www.telekomunikacjaimedia.pl

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin