.

 

Alicja Wysocka-Świtała, Eliza Misiecka i Paweł Bylicki jurorami International Business Awards

dodano: 
01.07.2022
komentarzy: 
0

Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR, Eliza Misiecka, dyrektor Genesis PR, oraz Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, dołączyli do Jury 19. edycji International Business Awards – konkursu wyróżniającego najlepsze rozwiązania i kampanie dla biznesu, znanego jako „The International Stevies”. Będą oceniać prace w kategorii PR/Corporate Communications & Publications.

Alicja Wysocka-Świtała to partnerka zarządzająca i współwłaścicielka agencji Clue PR. Specjalizuje się w PR technologii, korporacyjnym i produktu oraz w realizacji kampanii społecznych. Realizuje z agencjami badawczymi raporty poświęcone sytuacji i wyzwaniom kobiet na rynku pracy i w przestrzeni publicznej. Zasiada w jury konkursów branżowych: Złotych Spinaczy, Sabre Awards, Stevie Awards i w Radzie ZFPR. Prowadziła również zajęcia w Collegium Civitas z PR. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Eliza Misiecka, założycielka i szefowa agencji GENESIS PR, jest doktorem nauk humanistycznych, a w branży PR pracuje od 1994 roku. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1999-2006 była dyrektorką działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektorką strategiczną w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat pracowała w agencji PR Profile. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła też studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, ma kilkunastoletnie doświadczenie w PR i specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowaniu firm na rynku. W latach 2018-2019 był prezesem zarządu IPRN (International Public Relations Network). Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji marketing polityczny i public relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA), oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin