Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Adrian Meronk dla Loriini. w październiku 2023 roku polski golfista adrian meronk rozpoczął współpracę z loriini, producentem mebli do ogrodu i domu. polak ma na koncie cztery zwycięstwa w dp world tour, a jego celem jest rywalizacja z najlepszymi zawodnikami świata w północnoamerykańskim pga tour. adrian meronk stanie się twarzą marki w mediach społecznościowych. w ramach współpracy golfista weźmie udział w kampanii reklamowej realizowanej w polsce oraz w hiszpanii. będzie także uczestniczył w spotkaniach z innymi partnerami producenta. „loriini to hiszpańska marka meblowa z produkcją w polsce – stąd właśnie pomysł współpracy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. golf świetnie widzi się z dobrym designem i jakościowym stylem życia. to szybko rosnąca dyscyplina, która kojarzy się z jakością, gustem, luksusem. adrian, jego klasa i postawa sportowa, jest ucieleśnieniem naszych międzynarodowych ambicji. wierzymy w długotrwałe relacje i w to, że razem możemy sobie pomóc w globalnym rozwoju” – mówi łukasz tobys, prezes zarządu loriini furniture sl. umowa między golfistą a marką została zawarta na rok. (ao).
W październiku 2023 roku polski golfista Adrian Meronk rozpoczął współpracę z Loriini, producentem mebli do ogrodu i domu. Polak ma na koncie cztery zwycięstwa w DP World Tour, a jego celem jest rywalizacja z najlepszymi zawodnikami świata w północnoamerykańskim PGA Tour.
Adrian Meronk stanie się twarzą marki w mediach społecznościowych. W ramach współpracy golfista weźmie udział w kampanii reklamowej realizowanej w Polsce oraz w Hiszpanii. Będzie także uczestniczył w spotkaniach z innymi partnerami producenta.
„Loriini to hiszpańska marka meblowa z produkcją w Polsce – stąd właśnie pomysł współpracy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Golf świetnie widzi się z dobrym designem i jakościowym stylem życia. To szybko rosnąca dyscyplina, która kojarzy się z jakością, gustem, luksusem. Adrian, jego klasa i postawa sportowa, jest ucieleśnieniem naszych międzynarodowych ambicji. Wierzymy w długotrwałe relacje i w to, że razem możemy sobie pomóc w globalnym rozwoju” – mówi Łukasz Tobys, prezes zarządu Loriini Furniture SL.
Umowa między golfistą a marką została zawarta na rok. (ao)