.

 

Ambasadorzy marek: Adrian Meronk dla Loriini

dodano: 
24.10.2023
komentarzy: 
0

W październiku 2023 roku polski golfista Adrian Meronk rozpoczął współpracę z Loriini, producentem mebli do ogrodu i domu. Polak ma na koncie cztery zwycięstwa w DP World Tour, a jego celem jest rywalizacja z najlepszymi zawodnikami świata w północnoamerykańskim PGA Tour. 

Adrian Meronk stanie się twarzą marki w mediach społecznościowych. W ramach współpracy golfista weźmie udział w kampanii reklamowej realizowanej w Polsce oraz w Hiszpanii. Będzie także uczestniczył w spotkaniach z innymi partnerami producenta. 

„Loriini to hiszpańska marka meblowa z produkcją w Polsce – stąd właśnie pomysł współpracy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Golf świetnie widzi się z dobrym designem i jakościowym stylem życia. To szybko rosnąca dyscyplina, która kojarzy się z jakością, gustem, luksusem. Adrian, jego klasa i postawa sportowa, jest ucieleśnieniem naszych międzynarodowych ambicji. Wierzymy w długotrwałe relacje i w to, że razem możemy sobie pomóc w globalnym rozwoju” – mówi Łukasz Tobys, prezes zarządu Loriini Furniture SL. 

Umowa między golfistą a marką została zawarta na rok. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin