Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Małgorzata Socha dla Notino. na początku kwietnia 2023 roku ambasadorką marki notino – sklepu internetowego z ofertą perfum, kosmetyków i produktów z kategorii „zdrowie” – została małgorzata socha. to pierwsza polska ambasadorka tej firmy. aktorka będzie wspierać markę w działaniach promocyjnych w najnowszej kampanii, która rozpocznie się 10 kwietnia 2023 roku. jej celem jest budowanie świadomości marki i promowanie jej produktów i usług. „zdecydowaliśmy się na współpracę z małgorzatą sochą, ponieważ jej popularność, autentyczność i wdzięk idealnie pasują do naszej marki. małgorzata na co dzień troszczy się o siebie i najbliższych – dokładnie tak, jak każdego dnia robi to notino w stosunku do swoich klientów” – komentuje martina juráňová, brand marketing manager notino. w ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w telewizji oraz na youtubie. planowane są również działania obejmujące digital i influencer marketing. za komunikację pr odpowiada ogilvy polska, a działaniami mediowymi zajmie się publicis. (zd).
Na początku kwietnia 2023 roku ambasadorką marki Notino – sklepu internetowego z ofertą perfum, kosmetyków i produktów z kategorii „Zdrowie” – została Małgorzata Socha. To pierwsza polska ambasadorka tej firmy.
Aktorka będzie wspierać markę w działaniach promocyjnych w najnowszej kampanii, która rozpocznie się 10 kwietnia 2023 roku. Jej celem jest budowanie świadomości marki i promowanie jej produktów i usług.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Małgorzatą Sochą, ponieważ jej popularność, autentyczność i wdzięk idealnie pasują do naszej marki. Małgorzata na co dzień troszczy się o siebie i najbliższych – dokładnie tak, jak każdego dnia robi to Notino w stosunku do swoich klientów” – komentuje Martina Juráňová, Brand Marketing Manager Notino.
W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w telewizji oraz na YouTubie. Planowane są również działania obejmujące digital i influencer marketing.
Za komunikację PR odpowiada Ogilvy Polska, a działaniami mediowymi zajmie się Publicis. (zd)