.

 

Ambasadorzy marek: Małgorzata Szumowska dla BMW

dodano: 
06.11.2023
komentarzy: 
0

Małgorzata Szumowska,reżyserka i scenarzystka, została ambasadorką marki BMW. W ramach współpracy z marką będzie promować rozwiązania z zakresu elektromobilności, m.in. przez jazdę nowym modelem – BMW i5.

Firma ogłosiła rozpoczęcie wspólnych działań na początku listopa 2023 roku.

Szumowska ma na koncie liczne nagrody i wyróżnienia na krajowych oraz międzynarodowych festiwalach – dwukrotnie odebrała Srebrnego Niedźwiedzia podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie, gdzie doceniono „Body/Ciało” oraz „Twarz”, z kolei jej najnowsze dzieło „Kobieta z…” miało premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji. „Wyróżnia ją niezwykła świadomość języka filmowego, dostrzegalna w odwadze i bezkompromisowości prezentowanej na ekranie. Jej obrazy są wyraziste i wnoszą nową jakość do współczesnej kinematografii” – opisuje ambasadorkę marka.

BMW podkreśla, że działalność artystyczna reżyserki oraz jej osobiste wartości zdecydowały o powierzeniu jej roli ambasadorki marki. Współpraca jest także kontynuacją zaangażowania firmy we wsparcie świata kultury: BMW wspiera m.in. Tate Modern w Londynie czy operę La Scala w Mediolanie, a w Polsce prowadzi projekt „BMW Art Club. Przyszłość to sztuka”.

„Małgorzatę Szumowską już przy pierwszym spotkaniu można określić jako wulkan pozytywnej energii. Jest uosobieniem inspiracji, jaką BMW chce przekazać światu. Mocna osobowość – wielka indywidualność. Definiuje sukces na własnych zasadach, często idąc pod prąd. Jej wybory pozwalają zachować artystyczną niezależność, a determinacja przynosi radość z życia w zgodzie z własnymi wartościami. Spełniona, ale pełna energii, gotowa iść naprzód, realizując zarówno artystyczną, jak i społeczną misję. Odważnie zabiera głos w istotnych kwestiach, odsłaniając wrażliwość na otaczający ją świat” – podkreśla Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.

Współpraca BMW z Małgorzatą Szumowską ma na celu promowanie samochodów elektrycznych marki oraz jej strategii związanej ze „zrównoważoną przyszłością”. Jak przekazuje firma, obecnie w jej ofercie są modele z napędem elektrycznym z każdego segmentu rynku. Co więcej, koncern chwali się, że całość energii elektrycznej wykorzystywanej przez firmę pochodzi z odnawialnych źródeł, a wszystkie zakłady BMW są neutralne pod względem emisji CO2.

„Temat zanieczyszczenia planety dotyczy każdego z nas. Wierzę, że naszymi codziennymi wyborami mamy wpływ i możemy być częścią zmiany. Jest to proces długofalowy, ale każdy, w miarę swoich możliwości, ma w nim swój udział. BMW umożliwia mi jazdę elektrycznym samochodem. To jest przyszłość” – komentuje Małgorzata Szumowska.

Szumowska dołącza do grona „przyjaciół marki BMW”, w którym są już piosenkarze Monika Brodka i Krzysztof Zalewski, śpiewak operowy Jakub Józef Orliński oraz aktor Maciej Musiałowski. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin