.

Ambasadorzy marek: Venus i Serena Williams dla Shares

dodano: 
06.10.2022
komentarzy: 
0

Tenisistki Venus i Serena Williams zostały udziałowcami oraz pierwszymi ambasadorkami Shares, start-upu inwestycyjnego z platformą społecznościową.

Siostry Williams wspierają misję platformy polegającą na uspołecznieniu inwestycji i edukacji finansowej – w szczególności wśród kobiet.

Serena Williams od lat jest aktywną inwestorką, a jej fundusz „Serena Ventures” od 2014 roku pomaga start-upom na wczesnych etapach ich rozwoju, skupiając się m.in. na firmach założonych przez kobiety i osoby pochodzące z grup mniejszościowych oraz szeroko pojętej edukacji.

„Kiedy po raz pierwszy usłyszałam misję Shares, byłam zachwycona. Rzadko zdarza się znaleźć firmy, które z taką pasją skupiają się na edukacji i przełamują bariery wejścia do świata finansów. Pokolenie Z ma ciekawy sposób patrzenia na świat, a dzięki mediom społecznościowym jest znacznie bardziej otwarte na edukację i dzielenie się tymi informacjami ze swoim środowiskiem. Uważam, że wszyscy, a zwłaszcza kobiety, powinny mieć narzędzia i dostęp do informacji ułatwiających przejęcie pełnej kontroli nad finansami osobistymi. Shares to platforma, która zachęca do rozmów o inwestycjach, których wszyscy powinniśmy być częścią” – mówi Serena Williams.

Nowe ambasadorki i spółka chcą wspólnie sprawić, aby inwestowanie było dostępne dla każdego – niezależnie od wysokości posiadanych środków. Platforma otwiera się dla kobiet, które do tej pory często dostępu do inwestowania.

„Choć nasz zakres zainteresowań biznesowych jest szeroki, to połączyły nas wspólna pasja i wizja Shares, którą wspieramy i dzielimy” – dodaje Venus Williams.

Start-up wchodzi do Polski w IV kwartale 2022 roku. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin