.

 

Autorskie warsztaty komunikacji kryzysowej z Jerzym Ciszewskim

dodano: 
23.09.2010
komentarzy: 
0

Warsztaty komunikacji to niecodzienna okazja, by poznać techniki działania najlepszych specjalistów z dziedziny komunikacji kryzysowej. Jerzy Ciszewski, Sebastian Hejnowski, Paweł Tomczuk oraz Barbara Sołtysińska przedstawią praktyczne zasady skutecznego reagowania w sytuacji kryzysowej, budowę strategii komunikacyjnej firmy w kryzysie oraz minimalizowania szkód wizerunkowych, gdy kryzys już nadejdzie.

Uczestnicy warsztatów poznają także techniki komunikacji kryzysowej, sposoby ich zastosowania w praktyce, poszukają praktycznych rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych kryzysów. Dowiedzą się, w jaki sposób pracować nad poprawą reputacji firmy i zamienić „niebezpieczeństwo” sytuacji kryzysowej w okazję i nową szansę dla swojej organizacji. Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń w 4 osobowych zespołach pod okiem ekspertów. Najbliższa edycja warsztatów już 19 października w Warszawie. Zapoznaj się z programem i zapisz się już dziś. Liczba uczestników jest ograniczona.

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie są praktyczne narzędzia komunikacji kryzysowej

  • Jak zastosować narzędzia komunikacji w praktyce

  • Jak poszukiwać rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych sytuacji kryzysowych

  • Jak zaistniały kryzys wpływa na wizerunek

  • Jakie szanse wynikają z zaistnienia sytuacji kryzysowej w ujęciu biznesowym

  • Jak walczyć z kryzysem wewnątrz organizacji - Kryzys w komunikacji wewnętrznej

 

Do kogo adresowane są warsztaty:

  • Kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych

  • Osób odpowiedzialnych za kształtowanie pozycji rynkowej firmy

  • Osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji zewnętrznej
    i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych

  • Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm

  • Sympatyków komunikacji

 

Czas trwania:

8 godzin szkoleniowych

 

Poziom kursu:

Średnio zaawansowany

 

Wymagany zakres wiedzy:

Ogólna wiedza na temat komunikacji

 

Zapraszamy do zapisów już dziś.  30% zniżki dla klientów IMM oraz klientów grupy Ciszewski PR.

 

Autorskie warsztaty komunikacji z Jerzym Ciszewskim to kompleksowy, praktyczny program radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

 

Organizatorzy

PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze

 

Ciszewski Public Relations działa od 1994 roku i jest jedną z największych agencji public relations w Polsce. W 2010 roku firma uzyskała tytuł Agencji Roku. Od 1999 roku współpracuje na podstawie umowy afiliacyjnej z międzynarodową agencją GolinHarris i jest jej jedynym przedstawicielem na terenie Polski. Firma Ciszewski Public Relations należy do Ciszewski Marketing Group, która skupia firmy specjalizujące się w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. W tym roku agencja otrzymała liczne nagrody m.in. Kreaturę, Złotego Spinacza, Silver Drum Award, Bronze Magellan Award, Top 50 Magellan Awards Communications Campaign i Impactor.

 

Ciszewski Financial Communications to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej firma wyspecjalizowana w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm z branży finansowej i nieruchomości. Oferuje usługi z zakresu doradztwa w zakresie strategii komunikacji, public relations, komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, komunikacji marketingowej, social media i Internetu oraz organizacji szkoleń i eventów. Wśród obecnych i byłych klientów Ciszewski Financial Communications są takie firmy jak: Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Saski Partners, Dom Maklerski BZ WBK, Pocztylion OFE, Dexia Asset Management, Credit Suisse Asset Management, BZ WBK, Invigo, Ernst & Young, Credit Agricole, mBank, Amplico, Neinver, Raiffeisen-Leasing Polska, Azimutus S.A., Citibank, KRUK S.A. czy Capgemini. Firma została wyróżniona w konkursie Złotych Spinaczy za projekt „Struktury, z którymi warto”, który został zrealizowany dla DM BZ WBK. Ciszewski Financial Communications zostało również zakwalifikowane do finału SABRE Awards za realizację kampanii edukacyjnej "Nasze Długi" dla firmy KRUK S.A. Firma jest przedstawicielem sieci Penrose Financial w regionie CEE. Większościowym udziałowcem CFC jest Ciszewski Public Relations S.A., jedna z najstarszych i największych agencji w Polsce, zdobywca tytułu "Agencji Roku 2009" w konkursie Impactory oraz przedstawiciel Golin Harris - "Agencji roku 2010 na Świecie" wg magazynu PR Week - w Polsce.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin