niedziela, 15 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościBadanie sponsoringu

Badanie sponsoringu

Fundacja COMMITMENT TO EUROPE arts&business rozpoczęła II edycję „Badań sponsoringu biznesowego na rzecz kultury, sztuki oraz edukacji w Polsce”. Badania dotyczą zaangażowania sektora prywatnego w działania sponsoringowe, ze szczególnym uwzględnieniem sfery kultury i sztuki oraz edukacji. Celem projektu jest zbadanie postaw przedstawicieli biznesu wobec sponsoringu, opisanie sposobów rozumienia odpowiedzialności biznesu za kulturę i sztukę oraz określenie preferowanych kierunków działań i kryteriów wyboru obszaru sponsoringu. Analiza pozwoli także zdefiniować polski model sponsoringu oraz długoterminowe trendy w tym obszarze w naszym kraju.

Specjalnie przygotowane ankiety będą rozesłane do 500 największych firm w Polsce (wg rankingu dziennika Rzeczpospolita). Dostępne są również w zakładce BADANIA na stronie www.cte.org.pl. Zachęcamy do wypełnienia ankiety pod adresem. Portal PRoto jest patronem medialnym projektu. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł