Fundacja COMMITMENT TO EUROPE arts & business organizuje po raz trzeci konkurs Arts & Business Awards. Celem pomysłodawców i organizatorów wydarzenia jest wspieranie przykładów efektywnej współpracy między światami biznesu oraz kultury i sztuki. Firmy zaangażowane w sponsoring kultury i sztuki, które chcą wziąć udział w konkursie mogą swoje zgłoszenia przesyłać do 2 listopada.
Statuetki, zaprojektowane przez Marcina Radziejewskiego, przyznane zostaną w sześciu kategoriach:
– Partnerstwo roku ARTS & BUSINESS – nagroda dla firmy oraz instytucji, organizacji lub osoby, których współpraca obfituje w obopólne korzyści i stanowi przykład działań arts & business;
– Wydarzenie roku ARTS & BUSINESS – wydarzenie kulturalne zrealizowane dzięki wsparciu sponsora, które ilustruje tezę, że inwestycja w kulturę i sztukę umożliwia nie tylko zaistnienie projektów kulturalnych, lecz także daje wymierne korzyści ich sponsorom;
– ARTS & BUSINESS sponsor;
– Projekt CCR (Corporate Cultural Responsibility) – nagroda dla firm, które w ramach aktywności sponsoringowej prowadzą działania realizujące postulat odpowiedzialności biznesu za kulturę (przede wszystkim projekty CSR związane z obszarem kultury i edukacji);
– Mistrzowskie zarządzanie kulturą – nagroda dla instytucji kultury, organizacji lub osoby, która wyróżnia się innowacyjnością w zarządzaniu kulturą i umiejętnie dostosowuje się do potrzeb rynku;
– Nagroda COMMITMENT TO EUROPE ARTS & BUSINESS – nagroda przyznawana przez Fundację Commitment to Europe arts & business firmie, osobie, organizacji lub instytucji promującej postawę zgodną z ideą arts & business. Więcej informacji na stronie.
Wortal PRoto jest patronem medialnym inicjatywy. (psp)


