Branding personalny i social media w praktyce

dodano: 
15.03.2011
komentarzy: 
0

Sukces Pisany Szminką organizuje konferencję w ramach cyklu biznesowo-networkingowych spotkań łączących wiedzę, inspirację i networking. Tematy, które zostaną poruszone to: strategia kreowania kariery, personal branding i budowanie wizerunku w mediach internetowych. Gośćmi i prelegentami będą specjaliści w danych obszarach biznesu, praktycy i psychologowie: Maretha Żurakowska (ekspert ds. kreowania wizerunku), Grzegorz Kiszluk (pionier reklamy w Polsce, właściciel marki Brief) oraz Halina Worwa-Szul (dyrektor działu Społeczności Onet.pl). Podczas spotkania odbędzie się również roczyste ogłoszenie wyników konkursu „Kobieta Dekady” z udziałem jury m.in. Martyny Wojciechowskiej, Edyty Jungowskiej, Lisy L. Helling oraz wręczenie nagrody specjalnej.

Równolegle z konferencjami wspierać i promować przedsiębiorczość kobiet w Polsce mają audycje radiowe, program telewizyjny w TVN24, portal i konkurs Bizneswoman Roku. Autorką koncepcji Sukcesu Pisanego Szminką jest Olga Kozierowska. Partnerzy strategiczni to: Mary Kay, Onet.pl, Radio PIN, Hotel Sheraton. Patroni medialni: PRoto.pl, Sukces, Brief, PWnet.pl, Bankier.pl, Essence, warszawianki.pl, Akademia Kobiet Sukcesu, Businesswoman&life.

Terminy comiesięcznych spotkań oraz szczegółowe informacje co do programu znajdować się będą na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl

Najbliższa konferencja odbędzie się 22 marca, w Restauracji The Olive w hotelu Sheraton ul. Bolesława Prusa 2, o godz. 18.00.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin