Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Carrefour dąży do redukcji plastiku. Zmiany w opakowaniach marek własnych. w ramach programu droga do zero waste sieć supermarketów carrefour dąży do ograniczenia ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych. firma podsumowała swoje działania w komukacie prasowym. w 2023 roku sieć wprowadziła butelki wody o pojemności 5 litrów. dzięki temu firmie udało się zaoszczędzić na każdej butelce ok. 10 gramów plastiku. sieć również zintegrowała uchwyt butelki z etykietą. co więcej, butelki żeli do naczyń i płynów do płukania są wykonywane z przetworzonego materiału. jak wskazuje sieć, do tej pory 165 produktów marek własnych składają z opakowań, które powstały z zredukowanego tworzywa. carrefour poinformował także, że wszystkie kartony soków o pojemności 1 litra są zaopatrzone w przymocowane do butelki korki. od 3 lipca 2024 roku, wszyscy producenci będą zobowiązani do przestrzegania przepisów, które wymagają trwałego połączenia nakrętki z butelką. w grudniu 2022 roku firma umożliwiła również korzystanie z refillomatu z produktami drogeryjnymi marki własnej w c.h. westfield arkadia. oznacza to, że klienci mogą napełnić własne, wielorazowe opakowanie potrzebnymi produktami. w celu rozwinięcia tego rozwiązania, carrefour testuje refillomaty w dwóch hipermarketach – czytamy. „wprowadzane przez nas rozwiązania nie tylko przyczynią się do redukcji odpadów, ale także obniżą cenę sprzedawanych produktów. zamierzamy systematycznie rozwijać nasze projekty w ramach programu droga do zero waste” – powiedział piotr lubiewa-wieleżyński, dyrektor działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w carrefour polska. (af).
W ramach programu Droga Do Zero Waste sieć supermarketów Carrefour dąży do ograniczenia ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych. Firma podsumowała swoje działania w komukacie prasowym.
W 2023 roku sieć wprowadziła butelki wody o pojemności 5 litrów. Dzięki temu firmie udało się zaoszczędzić na każdej butelce ok. 10 gramów plastiku.
Sieć również zintegrowała uchwyt butelki z etykietą. Co więcej, butelki żeli do naczyń i płynów do płukania są wykonywane z przetworzonego materiału. Jak wskazuje sieć, do tej pory 165 produktów marek własnych składają z opakowań, które powstały z zredukowanego tworzywa.
Carrefour poinformował także, że wszystkie kartony soków o pojemności 1 litra są zaopatrzone w przymocowane do butelki korki. Od 3 lipca 2024 roku, wszyscy producenci będą zobowiązani do przestrzegania przepisów, które wymagają trwałego połączenia nakrętki z butelką.
W grudniu 2022 roku firma umożliwiła również korzystanie z refillomatu z produktami drogeryjnymi marki własnej w C.H. Westfield Arkadia. Oznacza to, że klienci mogą napełnić własne, wielorazowe opakowanie potrzebnymi produktami. W celu rozwinięcia tego rozwiązania, Carrefour testuje refillomaty w dwóch hipermarketach – czytamy.
„Wprowadzane przez nas rozwiązania nie tylko przyczynią się do redukcji odpadów, ale także obniżą cenę sprzedawanych produktów. Zamierzamy systematycznie rozwijać nasze projekty w ramach programu Droga Do Zero Waste” – powiedział Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska. (af)