.

 

Chylewska&Co z nowym logo

dodano: 
05.02.2024
komentarzy: 
0

W lutym 2024 roku Chylewska&Co, firma zajmująca się kształtowaniem wizerunku, usunęła z logo dopisek „Presence Perfect”. Zastąpi go słowami „Good Enoguh”. Zmiana ta ma przypomnieć kobietom, że nie muszą być perfekcyjne.

Chylewska&Co została założona cztery lata temu przez Paulinę Chylewską, Martę Alf i Annę Choszcz-Sendrowską. Właścicielki firmy prowadzą szkolenia z autoprezentacji, występów publicznych i kształtowania marki osobistej, a także zarządzania medialnym kryzysem. Za swoje najważniejsze zadanie uważają wzmacnianie kobiet na rynku pracy i chcą, aby dzięki ich szkoleniom stawały się bardziej pewne siebie, swojej wiedzy, profesjonalizmu oraz tego, że mogą zmienić nie tylko swoje życie, ale cały, wciąż bardzo „męski” świat. 

Z obserwacji założycielek wynika, że mężczyźni najczęściej zgłaszają się na szkolenia z autoprezentacji z inicjatywy pracodawcy lub dostają je w prezencie od żony, przyjaciół czy partnerki. Dla kobiet natomiast najważniejszą motywacją jest rozwój osobisty. Często są także przekonane, że nie nadają się do występów publicznych, a na szkoleniach trzeba z nimi pracować również nad wzmocnieniem pewności siebie. Stąd hasło „Good Enough”, które ma zapewnić kobiety, że nie muszą być perfekcyjne. Mogą być po prostu „wystarczająco dobre”. 

„Kiedy zaczynałyśmy pracę, prowadziło nas hasło: »Presence Perfect« – wielowymiarowa perfekcja – w prezencji, obecności, postawie, bo byłyśmy przekonane, że podczas naszych szkoleń potrafimy wydobyć z naszych klientów wszystko, co najlepsze. Ta wiara oczywiście w nas pozostała. Tak się jednak składa, że pracujemy głównie z kobietami i codziennie widzimy, że niezależnie od stanowiska i pozycji zawodowej, ich pewność siebie nie idzie w parze z doświadczeniem i kompetencjami, które niosą. A świat stale każe im dążyć do doskonałości i zawiesza poprzeczkę coraz wyżej. Dlatego my »Presence Perfect« zamieniamy na »Good Enough«. Autoprezentacja naszych klientów i klientek nigdy nie będzie perfekcyjna, ale będzie ich własna, prawdziwa i słyszalna” – mówi Paulina Chylewska. 

Poprzednie logo

Paulina Chylewska jest dziennikarką i prezenterką Polsatu. Specjalizuje się w prowadzeniu programów i widowisk, głównie o tematyce sportowej. Od ponad dziesięciu lat aktywnie działa na rynku szkoleń z autoprezentacji i wystąpień publicznych. Wcześniej przez ponad dwadzieścia lat pracowała jako prezenterka Telewizji Polskiej. Występowała także w roli gospodyni podczas gal, koncertów i festiwali.

Anna Choszcz-Sendrowska to ekspertka public relations, komunikacji i umacniania marki. Obecnie zajmuje się kierowaniem komunikacją w administracji publicznej i budowaniem strategii PR dla NGO. Przez ostatnie 12 lat zarządzała PR i komunikacją międzynarodowej organizacji pozarządowej SOS Wioski Dziecięce. Ma dwunastoletnie doświadczenie telewizyjne. Była m.in. reporterką i wydawczynią magazynów interwencyjnych, takich jak „Celownik” czy „Magazyn Ekspresu Reporterów”. 

Marta Alf obecnie kieruje rozwojem partnerstw z podmiotami sportowymi, rozwojem ich programów marketingowych oraz projektami komunikacyjnymi. Ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w różnych środowiskach m.in. w zakresie zarządzania projektami i rozwoju marki oraz zarządzania wizerunkiem po stronie polskich i międzynarodowych organizacji sportowych. Wcześniej pracowała jako rzeczniczka prasowa Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

(ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin