Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
CSR i media społecznościowe. „csr 2.0” – taki tytuł nosi spotkanie organizowane 30 września przez forum odpowiedzialnego biznesu i instytut odpowiedzialnego biznesu. spotkanie to będzie miało charakter edukacyjny i jest przeznaczone dla osób związanych ze środowiskiem odpowiedzialnego biznesu (ekspertów, praktyków, przedstawicieli firm i organizacji pozarządowych) oraz praktyków i użytkowników mediów społecznościowych. w programie csr 2.0 między innymi:. prezentacja: „csr i media społecznościowe – współczesne trendy i wyzwania”. panel dyskusyjny: „rola mediów społecznościowych w monitorowaniu biznesu i inspirowaniu w kierunku społecznej odpowiedzialności”. a także sesja prezentacji przygotowanych przez uczestników w formule pecha kucha (20 slajdów, każdy slajd 20 sekund, całość 6min 40s). całe wydarzenie będzie transmitowane online. udział jest bezpłatny pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia obecności na adres zgloszenie@iob.org.pl. najnowsze informacje znaleźć można na facebooku csr 2.0. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kk).
„CSR 2.0” – taki tytuł nosi spotkanie organizowane 30 września przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Instytut Odpowiedzialnego Biznesu. Spotkanie to będzie miało charakter edukacyjny i jest przeznaczone dla osób związanych ze środowiskiem odpowiedzialnego biznesu (ekspertów, praktyków, przedstawicieli firm i organizacji pozarządowych) oraz praktyków i użytkowników mediów społecznościowych.
W programie CSR 2.0 między innymi:
- Prezentacja: „CSR i media społecznościowe – współczesne trendy i wyzwania”
- Panel dyskusyjny: „Rola mediów społecznościowych w monitorowaniu biznesu i inspirowaniu w kierunku społecznej odpowiedzialności”
- A także sesja prezentacji przygotowanych przez uczestników w formule Pecha Kucha (20 slajdów, każdy slajd 20 sekund, całość 6min 40s)
Całe wydarzenie będzie transmitowane online. Udział jest bezpłatny pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia obecności na adres zgloszenie@iob.org.pl
Najnowsze informacje znaleźć można na Facebooku CSR 2.0
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kk)