Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
CSR a społeczności internetowe. w czwartek 30 września instytut odpowiedzialnego biznesu i forum odpowiedzialnego biznesu zorganizowały konferencję „csr 2.0”. jako pierwsza wystąpiła justyna szumniak-samolej ze szkoły głównej handlowej w warszawie. wprowadziła gości w temat konferencji i przedstawiła przykłady inicjatyw integrujących firmy z ich interesariuszami za pomocą mediów społecznościowych, takie jak: earthkeepers, my starbucks idea czy green xchange. marek staniszewski i jacek młynarski z young & rubicam brands przedstawili wyniki badania brandasset valuator 2010, weryfikującego wrażliwość społeczną marek, w tym serwisów internetowych. badanie jest globalnym przedsięwzięciem, które pomaga zbadać kondycję marki i lepiej nią zarządzać. w polskiej wersji badania za markę najbardziej ‘wrażliwą i odpowiedzialną społecznie’ uznano portal wirtualnapolska.pl. kolejnym etapem konferencji był panel dyskusyjny zatytułowany „rola mediów społecznościowych w monitorowaniu biznesu i inspirowaniu w kierunku społecznej odpowiedzialności”. gośćmi panelu byli akademicy, praktycy i eksperci związani ze środowiskiem csr i mediów społecznościowych: maria roszkowska-śliż (sgh), justyna szumniak-samolej (sgh), jacek gadzinowski (specjalista ds. marketingu zintegrowanego), tomasz sulewski z grupy tp oraz marek staniszewski z firmy young & rubicam brands. ostatnia część wydarzenia miała formułę pecha kucha – pięciu uczestników, którzy wcześniej zgłosili prezentacje, przedstawiało swoje pomysły związane z tematem konferencji. zgodnie z zasadami pecha kucha, każdy z nich miał na swoją prezentację 6 minut i 40 sekund. z prezentacjami wystąpili:. paweł makowiecki, instytut odpowiedzialnego biznesu , „społeczne pracownie edukacyjno-komputerowe jako lokalny inkubator uczenia się”. magdalena rogalińska, grupa nuorder , „posadź drzewo”. łukasz jarząbek, centrum rozwiązań systemowych , „w poszukiwaniu „tłumu”. zastosowania crowdsourcingu w biznesie”. patryk urban, , „siepomaga.pl – internetowi pomagacze w boju”. arek cempura, , , „i ty zagoń rower do roboty”. portal proto.pl był patronem medialnym wydarzenia. (kk).
W czwartek 30 września Instytut Odpowiedzialnego Biznesu i Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowały konferencję „CSR 2.0”. Jako pierwsza wystąpiła Justyna Szumniak-Samolej ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wprowadziła gości w temat konferencji i przedstawiła przykłady inicjatyw integrujących firmy z ich interesariuszami za pomocą mediów społecznościowych, takie jak: Earthkeepers, My Starbucks Idea czy Green Xchange.
Marek Staniszewski i Jacek Młynarski z Young & Rubicam Brands przedstawili wyniki badania BrandAsset Valuator 2010, weryfikującego wrażliwość społeczną marek, w tym serwisów internetowych. Badanie jest globalnym przedsięwzięciem, które pomaga zbadać kondycję marki i lepiej nią zarządzać. W polskiej wersji badania za markę najbardziej ‘wrażliwą i odpowiedzialną społecznie’ uznano portal WirtualnaPolska.pl.
Kolejnym etapem konferencji był panel dyskusyjny zatytułowany „Rola mediów społecznościowych w monitorowaniu biznesu i inspirowaniu w kierunku społecznej odpowiedzialności”. Gośćmi panelu byli akademicy, praktycy i eksperci związani ze środowiskiem CSR i mediów społecznościowych: Maria Roszkowska-Śliż (SGH), Justyna Szumniak-Samolej (SGH), Jacek Gadzinowski (Specjalista ds. Marketingu Zintegrowanego), Tomasz Sulewski z Grupy TP oraz Marek Staniszewski z firmy Young & Rubicam Brands.
Ostatnia część wydarzenia miała formułę pecha kucha – pięciu uczestników, którzy wcześniej zgłosili prezentacje, przedstawiało swoje pomysły związane z tematem konferencji. Zgodnie z zasadami pecha kucha, każdy z nich miał na swoją prezentację 6 minut i 40 sekund. Z prezentacjami wystąpili:
- Paweł Makowiecki, Instytut Odpowiedzialnego Biznesu, „Społeczne Pracownie Edukacyjno-Komputerowe jako lokalny inkubator uczenia się”
- Magdalena Rogalińska, Grupa NuOrder , „Posadź Drzewo”
- Łukasz Jarząbek, Centrum Rozwiązań Systemowych, „W poszukiwaniu „tłumu”. Zastosowania crowdsourcingu w biznesie”
- Patryk Urban, www.siepomaga.pl, „SiePomaga.pl – Internetowi Pomagacze w boju”
- Arek Cempura, www.chronskron.pl, www.zagonrowerdoroboty.pl, „I Ty zagoń rower do roboty”
Portal PRoto.pl był patronem medialnym wydarzenia. (kk)