Debata: Influencer, agencja, klient – odpowiedzialni partnerzy

dodano: 
16.11.2017
komentarzy: 
0

Redakcja PRoto i Uniwersytet SWPS zapraszają na debatę Influencer, agencja, klient odpowiedzialni partnerzy, która odbędzie się 28 listopada 2017 roku (wtorek) o 18.00 w sali S107 (południowe skrzydło (S) budynku uczelni).

W trakcie debaty chcemy postawić pytania związane z etyką, odpowiedzialnością i społecznym wpływem influencerów. Przyjrzeć się odpowiedzialności agencji za wybór influencerów polecanych do współpracy z klientem. Porozmawiać o dobrych praktykach w tym zakresie. Poruszymy również temat odpowiedzialności samych influencerów, ich umiejętności radzenia sobie z kryzysami oraz roli agencji, klienta czy sieci partnerskiej w takich sytuacjach. Podyskutujemy o angażowaniu się twórców internetowych w kampanie społeczne oraz profesjonalizacji branży. Rozważania z udziałem ekspertów zakończymy dyskusją o tym, jakie są największe bariery, problemy i wyzwania związane z influencer marketingiem.

WSTĘP BEZPŁATNY PO WCZEŚNIEJSZEJ REJESTRACJI. LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. KAŻDA OSOBA MUSI INDYWIDUALNIE DOKONAĆ REJESTRACJI.

Rejestracja pod adresem redakcja@proto.pl.

W tytule maila proszę wpisać „Debata PRoto i SWPS”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy/uczelni.

SYLWETKI PANELISTÓW

Kamil Bolek, dyrektor marketingu sieci LifeTube (moderator debaty)

Ekspert w zakresie wideo marketingu i wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash - międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. Psycholog i PR-owiec z ponad 5-letnim doświadczeniem. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play

Od 2007 roku rzecznik prasowy sieci Play.

Paulina Mikuła, influencerka edukacyjna, autorka vloga Mówiąc Inaczej

Od czterech lat prowadzi na YouTubie kanał „Mówiąc Inaczej”, w którym opowiada o poprawnej polszczyźnie. Napisała też książkę o tym samym tytule.

dr Karina Stasiuk-Krajewska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Uniwersytet SWPS Wrocław

Komunikacjonista wrocławskiego wydziału Uniwersytetu SWPS. Zajmuje się etyką w dziennikarstwie, public relations i reklamie, a także budowaniem wizerunku, teorią komunikacji i mediów oraz kulturą popularną.

Arlena Witt, influencerka edukacyjna, autorka vloga Po Cudzemu

Od sierpnia 2015 prowadzi na YouTubie kanał „Po Cudzemu”, w którym uczy mówić po angielsku. Pisze też blog wittamina.pl. Jest równiż autorką książki do angielskiej gramatyki „Grama to nie drama”.

Alicja Wysocka-Świtała, partner Clue PR

Partner zarządzająca agencji Clue PR. Absolwentka dziennikarstwa na UW, studiowała też amerykanistykę na UW i w Oslo. Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, zasiada w jury Złotych Spinaczy, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i nowych technologii.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Adres spotkania:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

ul. Chodakowska 19/31, Warszawa

sala S107 (piętro I w skrzydle S)

Dyskusja z udziałem panelistów potrwa około godziny. Po niej planujemy czas na pytania od uczestników (około 30 min). Wydarzenie przewidujemy na 100 osób.

Przed budynkiem uczelni znajduje się ogólnodostępny parking płatny: pierwsza godzina 2 zł, powyżej godziny - 4zł (do 8 godzin parkowania). Liczba miejsc ograniczona, brak rezerwacji dla uczestników debaty. Ogólnodostępna szatnia na parterze (przy windzie).

Dojazd komunikacją miejską: przystanek docelowy - Praga Południe Ratusz (dojście od ul. Chodakowskiej) lub Gocławska (dojście od ulicy Gocławskiej) + 500 metrów pieszo.

a) tramwaj z centrum: 22

b) tramwaje z przystanku Dworzec Wileński: 3, 26

komentarzy:
0

Zobacz także...

Tak uznał brytyjski regulator Advertising Standards Authority, rozpatrując sprawę blogerki, która promowała na swoim instagramowym profilu lek...

Gdy najlepiej zarabiający na świecie youtuber rzuca antysemickim żartem w internecie, piszą o tym nawet poważne, mainstreamowe media. Influencerzy gamingowi to potęga – ciekawe, czy pamiętają, że wszyscy na nich patrzą...

Podejmujemy więcej działań, ale lepiej dopasowanych do wąskich grup odbiorców. Digital influencerzy skupiają wokół siebie i swojej twórczości takie właśnie grupy. Ta współpraca pozwala na dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dodatkowym atutem są...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin