.

Debata: Influencer, agencja, klient – odpowiedzialni partnerzy

dodano: 
16.11.2017
komentarzy: 
0

Redakcja PRoto i Uniwersytet SWPS zapraszają na debatę Influencer, agencja, klient odpowiedzialni partnerzy, która odbędzie się 28 listopada 2017 roku (wtorek) o 18.00 w sali S107 (południowe skrzydło (S) budynku uczelni).

W trakcie debaty chcemy postawić pytania związane z etyką, odpowiedzialnością i społecznym wpływem influencerów. Przyjrzeć się odpowiedzialności agencji za wybór influencerów polecanych do współpracy z klientem. Porozmawiać o dobrych praktykach w tym zakresie. Poruszymy również temat odpowiedzialności samych influencerów, ich umiejętności radzenia sobie z kryzysami oraz roli agencji, klienta czy sieci partnerskiej w takich sytuacjach. Podyskutujemy o angażowaniu się twórców internetowych w kampanie społeczne oraz profesjonalizacji branży. Rozważania z udziałem ekspertów zakończymy dyskusją o tym, jakie są największe bariery, problemy i wyzwania związane z influencer marketingiem.

WSTĘP BEZPŁATNY PO WCZEŚNIEJSZEJ REJESTRACJI. LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. KAŻDA OSOBA MUSI INDYWIDUALNIE DOKONAĆ REJESTRACJI.

Rejestracja pod adresem redakcja@proto.pl.

W tytule maila proszę wpisać „Debata PRoto i SWPS”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy/uczelni.

SYLWETKI PANELISTÓW

Kamil Bolek, dyrektor marketingu sieci LifeTube (moderator debaty)

Ekspert w zakresie wideo marketingu i wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash - międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. Psycholog i PR-owiec z ponad 5-letnim doświadczeniem. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play

Od 2007 roku rzecznik prasowy sieci Play.

Paulina Mikuła, influencerka edukacyjna, autorka vloga Mówiąc Inaczej

Od czterech lat prowadzi na YouTubie kanał „Mówiąc Inaczej”, w którym opowiada o poprawnej polszczyźnie. Napisała też książkę o tym samym tytule.

dr Karina Stasiuk-Krajewska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Uniwersytet SWPS Wrocław

Komunikacjonista wrocławskiego wydziału Uniwersytetu SWPS. Zajmuje się etyką w dziennikarstwie, public relations i reklamie, a także budowaniem wizerunku, teorią komunikacji i mediów oraz kulturą popularną.

Arlena Witt, influencerka edukacyjna, autorka vloga Po Cudzemu

Od sierpnia 2015 prowadzi na YouTubie kanał „Po Cudzemu”, w którym uczy mówić po angielsku. Pisze też blog wittamina.pl. Jest równiż autorką książki do angielskiej gramatyki „Grama to nie drama”.

Alicja Wysocka-Świtała, partner Clue PR

Partner zarządzająca agencji Clue PR. Absolwentka dziennikarstwa na UW, studiowała też amerykanistykę na UW i w Oslo. Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, zasiada w jury Złotych Spinaczy, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i nowych technologii.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Adres spotkania:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

ul. Chodakowska 19/31, Warszawa

sala S107 (piętro I w skrzydle S)

Dyskusja z udziałem panelistów potrwa około godziny. Po niej planujemy czas na pytania od uczestników (około 30 min). Wydarzenie przewidujemy na 100 osób.

Przed budynkiem uczelni znajduje się ogólnodostępny parking płatny: pierwsza godzina 2 zł, powyżej godziny - 4zł (do 8 godzin parkowania). Liczba miejsc ograniczona, brak rezerwacji dla uczestników debaty. Ogólnodostępna szatnia na parterze (przy windzie).

Dojazd komunikacją miejską: przystanek docelowy - Praga Południe Ratusz (dojście od ul. Chodakowskiej) lub Gocławska (dojście od ulicy Gocławskiej) + 500 metrów pieszo.

a) tramwaj z centrum: 22

b) tramwaje z przystanku Dworzec Wileński: 3, 26

komentarzy:
0

Zobacz także...

Podejmujemy więcej działań, ale lepiej dopasowanych do wąskich grup odbiorców. Digital influencerzy skupiają wokół siebie i swojej twórczości takie właśnie grupy. Ta współpraca pozwala na dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dodatkowym atutem są...

Urząd sprawdzi, czy materiały sponsorowane są odpowiednio oznaczone...

Gdy najlepiej zarabiający na świecie youtuber rzuca antysemickim żartem w internecie, piszą o tym nawet poważne, mainstreamowe media. Influencerzy gamingowi to potęga – ciekawe, czy pamiętają, że wszyscy na nich patrzą...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin