.

 

„Droga do gwiazd” Aliny Stasiak, czyli jak znane osoby budują swoje marki

dodano: 
21.04.2017
komentarzy: 
0

19 kwietnia odbyła się premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak „Droga do gwiazd”, w której autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych osobistości, wyciągając wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej. Publikacja – nazywana przez wydawców „marketingowo-PR-owym shake’iem” – zawiera w sobie połączenie wątków związanych z personal brandingiem, komunikacją marki, myśleniem i planowaniem biznesowym oraz obserwacją życia celebrytów.

„Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd” – piszą o książce „Droga do gwiazd” jej wydawcy.

Partnerami merytorycznymi debiutanckiej publikacji Aliny Stasiak jest Agencja Image Team oraz Instytut Komunikacji Niewerbalnej.

Książka „Droga do gwiazd” ukazała się nakładem Wydawnictwa Słowa i Myśli. Można kupić ją na stronie wydawcy oraz w księgarniach w całej Polsce.

Alina Stasiak
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji Image Team współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.
Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.

PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin