Dzień Odpowiedzialnego Biznesu

dodano: 
06.12.2006
komentarzy: 
0

14 grudnia Szkoła Główna Handlowa w Warszawie organizuje Dzień Odpowiedzialnego Biznesu. Jest to impreza biznesowa dla studentów oraz młodych przedsiębiorców, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat Corporate Responsibility.
Dzień Odpowiedzialnego Biznesu, organizowany w ramach projektu Make Impact, obejmuje dwa warsztaty oraz debatę z doświadczonymi pracownikami światowych korporacji oraz agencji public relations. Warsztaty poprowadzi Anna Mikulska z firmy PricewaterhouseCoopers, a w debacie moderowanej przez Magdalenę Klimkiewicz z wortalu PRoto.pl wezmą udział Norbert Kilen z On Boardu, Grzegorz Piskalski z CentrumCSR, Łukasz Bajbak, kierownik ds. Projektów PR w firmie Provident, i Teresa Wierzbowska z OS3 Multimedia.
Kolejnym etapem projektu będzie Dzień Make Impact, organizowany pod hasłem „CR: Mission Possible!”, który odbędzie się 6 marca 2007 w SGH. Kulminacją przedsięwzięcia będzie bezpłatne seminarium pt. „Sky is the limit”, przeznaczone dla studentów z całej Polski. Odbędzie się ono 23-25 marca 2007 w warszawskim ośrodku konferencyjnym. Dzięki niemu studenci będą mieli okazję poznać bliżej firmy - Liderów Odpowiedzialnego Biznesu, pogłębić swoją wiedzę na temat budowania i zarządzania projektem społecznym i wziąć udział w ogólnopolskim konkursie na najlepszą strategię społecznego zaangażowania dla firmy, którego nagrodą jest wdrażanie stworzonej przez siebie strategii w ramach praktyki w firmie.
Wortal PRoto.pl objął patronat medialny nad całym przedsięwzięciem. Od tego roku projekt Make Impact należy do Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. LOB to edukacyjny program społeczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu realizowany we współpracy z PricewaterhouseCoopers, Danone, Telekomunikacją Polską oraz Fundacją Bankową im. L. Kronenberga. Szczegóły na www.sgh.aiesec.pl/makeimpact. Więcej informacji udziela Katarzyna Sitarska. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin