Firma jako pracodawca – jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych?

dodano: 
18.01.2013
komentarzy: 
0

Motywowanie pracowników, pozyskiwanie najlepszych oraz rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu firmą – to tematy, które zostały poruszone na konferencji zorganizowanej przez Ciszewski MSL Financial Communications, Mercer Polska oraz PKPP Lewiatan.

Z badania, które zaprezentował Hubert Kifner, head of financial services w Ciszewski MSL Financial Communications, wynika, że istnieje rozdźwięk między budowaniem wizerunku firmy jako pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. O tym, jak efektywniej prowadzić działania z tego obszaru, dyskutowali podczas panelu „Okiem praktyków” zaproszeni goście: Maciej Hassa, kierownik Zespołu Marki Pracodawcy i Młodego Talentu Grupa PZU, Katarzyna Mroczkowska, PR team manager BNP Paribas Bank Polska SA oraz Damian Ziąber, rzecznik prasowy Sygma Bank.

Podczas konferencji przedstawiono także badanie „Pracujący Polacy – jak pracownicy oceniają pracodawców?”, które omówił Krzysztof Nowak, szef Mercer Polska. Zaś John Scherer z Scherer Leadership International podczas przemówienia „Engagement employees as a method of effective leadership” wskazał na rolę autentyczności w budowaniu zaangażowania pracowników. W podobnym tonie wyrażał się Marc Van der Ploeg, założyciel Money Makers podczas przemówienia koncentrującego się na wdrażaniu wartości w firmie.

W konferencji uczestniczyli także: Anna Częścik, senior associate w Ciszewski MSL Financial Communications, Albert Hupa, prezes Interactive Research Center.

Wszystkie prezentacje prelegentów są do pobrania na stronie.

Patronat medialny nad konferencją objęli portal PRoto.pl oraz Magazyn THINKTANK.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin