piątek, 13 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościFirma jako pracodawca – jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych?

Firma jako pracodawca – jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych?

Motywowanie pracowników, pozyskiwanie najlepszych oraz rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu firmą – to tematy, które zostały poruszone na konferencji zorganizowanej przez Ciszewski MSL Financial Communications, Mercer Polska oraz PKPP Lewiatan.

Z badania, które zaprezentował Hubert Kifner, head of financial services w Ciszewski MSL Financial Communications, wynika, że istnieje rozdźwięk między budowaniem wizerunku firmy jako pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. O tym, jak efektywniej prowadzić działania z tego obszaru, dyskutowali podczas panelu „Okiem praktyków” zaproszeni goście: Maciej Hassa, kierownik Zespołu Marki Pracodawcy i Młodego Talentu Grupa PZU, Katarzyna Mroczkowska, PR team manager BNP Paribas Bank Polska SA oraz Damian Ziąber, rzecznik prasowy Sygma Bank.

Podczas konferencji przedstawiono także badanie „Pracujący Polacy – jak pracownicy oceniają pracodawców?”, które omówił Krzysztof Nowak, szef Mercer Polska. Zaś John Scherer z Scherer Leadership International podczas przemówienia „Engagement employees as a method of effective leadership” wskazał na rolę autentyczności w budowaniu zaangażowania pracowników. W podobnym tonie wyrażał się Marc Van der Ploeg, założyciel Money Makers podczas przemówienia koncentrującego się na wdrażaniu wartości w firmie.

W konferencji uczestniczyli także: Anna Częścik, senior associate w Ciszewski MSL Financial Communications, Albert Hupa, prezes Interactive Research Center.

Wszystkie prezentacje prelegentów są do pobrania na stronie.

Patronat medialny nad konferencją objęli portal PRoto.pl oraz Magazyn THINKTANK.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj