.

Firmy na Twitterze mogą ułatwić klientom kontakt

dodano: 
05.08.2022
komentarzy: 
0

Twitter w sierpniu 2022 roku udostępnił nową funkcję dla firm – Location Spotlight. Umożliwia ona dodanie do profilu kluczowych informacji o działalności przedsiębiorstwa.

Rozwiązanie będzie szczególnie przydatne dla firm prowadzących stacjonarną działalność.

W profilach pojawi się sekcja, w której będzie można umieścić godziny pracy firmy, jej adres, mapy Google ze wskazówkami dojazdu oraz przycisk do szybkiego kontaktu z przedsiębiorstwem przez telefon czy wiadomość prywatną na Twitterze.

Location Spotlight ma ułatwić klientom podjęcie decyzji, czy chcą wybrać się do danego miejsca i ile czasu zajmie im podróż do niego.

Wcześniej firmy mogły umieścić na Twitterze te dane w module informacje. Był on jednak dostępny tylko dla ograniczonej liczby kont profesjonalnych. Teraz zastępuje go Location Spotlight – jak ogłasza Twitter, rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich kont profesjonalnych na całym świecie.

Żeby dodać do profilu Location Spotlight, należy wejść w aplikacji do sekcji edycji profilu i dotknąć przycisk „Edytuj profil zawodowy”. Jest on widoczny tylko dla posiadaczy kont profesjonalnych. Później należy dotknąć przycisku „Profil Spotlight” i kliknąć w przełącznik „Lokalizacja”, a następnie wprowadzić adres firmy, godziny pracy, adres strony internetowej i informacje kontaktowe. Ten moduł zostanie wyświetlony publicznie na twitterowym koncie. Po wprowadzeniu wszystkich danych należy kliknąć „Opublikuj” w prawym górnym rogu.

Nowa funkcja jest częścią szerszego zestawu narzędzi biznesowych, nad którym pracuje Twitter. Mowa m.in. o Professional Home, czyli scentralizowanym centrum zasobów dla profesjonalistów, którzy chcą uzyskać więcej informacji, by poprawić efektywność swoich działań na Twitterze. Serwis planuje też przetestować i wprowadzić w tym roku kilka dodatkowych informacji o profilu, które mają zachęcić potencjalnych klientów wejścia w interakcje z kontami firm. Twitter zapowiada też serię warsztatów, by pomóc profesjonalistom, którzy dopiero zaczynają korzystać z serwisu, w lepszym zrozumieniu najnowszych produktów i ofert dostępnych na platformie lub tym potrzebującym odświeżenia, jak wykorzystać Twittera do rozwoju swojej działalności. Platforma przekazuje, że szkolenia poświęcone będą m.in. temu, jak założyć konto profesjonalne, jak wyeksponować swoją firmę, jak pewnie tweetować i nawiązywać kontakt z odbiorcami. (mb)

Źródło:

business.twitter.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin