.

 

First Aid Communication Team z nową strukturą i identyfikacją wizualną

dodano: 
09.05.2023
komentarzy: 
0

W maju 2023 roku agencja First Aid Communication Team poinformowała o zmianie nazwy, nowym logotypie oraz nowej strukturze zespołów, która będzie opierać się na dwóch kluczowych obszarach rozwoju firmy: zdrowotnym oraz społecznym – w obrębie CSR i ESG.

W związku z tym trzy osoby w agencji otrzymały awanse: Agnieszka Mroczek na Strategy Directora i Partnera, Adrianna Tomasik na Head of Healthcare Communication oraz Olga Walentynowicz na Head of Sustainable Lifestyle Communication.

Agnieszka Mroczek z agencją związana jest od trzech lat. Od kwietnia 2023 roku pełni funkcję Strategy Directora i Partnera. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy w strukturach agencyjnych (m.in. H+K Strategies) oraz w organizacjach NGO (DKMS) i po stronie klienta (Gedeon Richter).

Agnieszka Mroczek

Adrianna Tomasik, która z agencją związana jest projektowo od ponad pół roku, w kwietniu 2023 roku została Head of Healthcare Communication. Doświadczenie zdobywała w obszarze zdrowotnym w agencji H+K Strategies, a następnie związała się z agencją działającą w obszarze PA oraz firmą farmaceutyczną Gedeon Richter.

Adrianna Tomasik

Olga Walentynowicz do First Aid Communication Team dołączyła w 2016 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Inner Value i ConTrust Communication, gdzie doradzała klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, a także działań w obszarze CSR. Pracowała również w Instytucie Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej. W First Aid Communication Team pokieruje działem, który skoncentrowany będzie na komunikacji projektów w obszarze rozwoju społecznego oraz zrównoważonego stylu życia, w ujęciu CSR i ESG.

Olga Walentynowicz

Poprzednie logo

(bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin