.

 

Gedeon Ritcher Polska nawiązał współpracę z Flywheel PR

dodano: 
02.06.2023
komentarzy: 
0

Gedeon Richter Polska, producent wyrobów medycznych, nawiązał w ramach przetargu współpracę z Flywheel PR.

Agencja realizuje dla klienta kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”, która ma na celu zachęcenie kobiet w wieku 59+ oraz z niepełnosprawnościami do uczestnictwa w bezpłatnych konsultacjach oraz badaniach ginekologicznych.

Flywheel PR odpowiada za obsługę PR, dobór influencerek wspierających kampanię, przygotowanie oprawy wizualnej oraz organizację działań we wszystkich miastach.

Przygotowanie kampanii rozpoczęło się w kwietniu 2023 roku, a pierwsze działania ruszyły w maju.

Obsługą projektu z ramienia agencji zajmują się Magdalena Bajon-Orlicz oraz Joanna Trakul z zespołem. (zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin